Toch verdrietig...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Essiegirly, Mar 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Hallo Allemaal,

Het was pas de eerste poging....vandaag zou ik ongi worden en ja net geworden! Ben wat verdrietig. Maar goed volgende poging maar weer afwachten! Ik weet dat er een jaar voor staat. En ik ben net hier op de site er is onwijs veel om te lezen! Dus ga ik dat maar doen!
    We hopen heel snel zwanger te raken, want we zijn er echt klaar voor nu.
    Mijn gevoel is zoooo sterk iedereen om me heen is zwanger je ziet ineens overal baby's! Komt iemand dit bekend voor?

Gr Esther

2. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hoi Esther,

Ik herken mezelf enorm hierin. Wij zijn ook pas in de 3e ronde.. en het gevoel is zo sterk. Elke keer die teleurstelling die je hebt als je ongesteld wordt. In je omgeving zie je dan in één keer enorm veel meiden met dikke buiken en baby's .. Maar goed, onze tijd komt nog wel! :D

Heel veel succes!

3. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Hoi,

Wel fijn om te weten dat je niet alleen bent!
    We gaan nu voor ronde 2 dan (als ik het allemaal goed begrijp)
    Moet nog even kijken wat alles precies betekend zoals NOD En ONGi hihihi
    Ik ben nu ook heel veel aan het lezen alvast........
    Nou meid onze tijd komt vast wel.
    Maar het wachten duurt zo lang hihihihihi

Groetjes Esther

4. Minka

Minka Fanatiek lid

Dec 25, 2006
    1,466
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Esther,

Jouw reactie is heel normaal hoor, ik had het ook bij de eerste poging. Jaren lang slik je de pil en dan mag je eindelijk voor het echt en dan valt de eerste keer ontzettend tegen! 1 tip: laat het geen opsessie voor je worden elke maand, laat het gewoon over je heen komen.
    Ik hoop dat je snel zwanger zult worden

Groetjes Minka

5. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Hoi hoi,

Ja idd, ik denk er ook erg veel aan!
    Best moeilijk om je ervanaf te zetten, maar ik ga het proberen hihihi.
    Ik hoop dat dit een les is geweest omdat ik me er nu ook ze bezig me hebt gehouden, dat ik dat de volgende ronde niet meer moet doen hahaha. Maar dta zeg ik nu wel zo makkelijk met mijn grote mond hihihi.
    Nou ja goed ik wacht me 5 dagen ongi af. En dan gaan we weer gewoon verder met klussen. En we zien wel wanneer onze grote dag komt.

Groetjes Esther

6. pipi24

pipi24 Actief lid

Mar 2, 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi esther

ik heb precies het zelfde ik zit nu pas in de eerste ronde maar kan bijna niet wachten tot me nod (als die er is) De dagen duren voor mij gevoel een eeuw. zit bijna elke dag wel hier te lezen doe bijna niks anders meer.
    omdat ik ook niet werk vindt ik het moeilijk om afleiding te zoeken.
    ben ook al met het temperaturen begonnen en met ovutesten bezig.
    ja ik weet dat ik ook door draaf. heb gisteren ook voor de zekerheid zwangerschapstesten besteld :oops: ondanks dat ik geen positieve ovulatie test heb gehad heb ik al wel sinds 2 weken verschrikkelijk steken in onderbuik(kan ontpillen zijn) net als of je ongi moet worden. maar ik ben al is eerder gestopt met de pil en toen had ik dat niet. en mijn temperatuur is nu ook al een aantal dagen vrij hoog niet dat het wat wil zeggen maar je weet het niet. en als het niet zo is mogen van mij de duivels zo snel mogelijk komen. want het w8 duurt echt lang

7. jolie

jolie Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    2,089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Esther, er zijn zat meiden die weten hoe jeje voelt, ik was er ook 1 van. Maar na een paar rondes dan wordt het wel minder, bij mij dan.
    Ik hoop alleen dat je er niet veel rondes voor nodig heb om zwanger te worden. Veel succes in de volgende ronde.
    Groetjes Jolie

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    heel heel herkenbaar, maar je zult merken (tis niet te hopen natuurlijk maar goed) dat het na een aantal maanden minder wordt, en dat je er eigenlijk al vanuit gaat ongesteld te worden tot het moment het ineens wegblijft :)

hier nog niet gebeurd maar zo is het vaak wel, en tegen de tijd dat je tegen een jaar aanloopt krijg je ook weer andere gevoelens alsof het nooit zal gaan gebeuren en of er soms iets met 1 van beiden aan de hand is tot je onderzoeken gaat krijgen...

er gaat als je niet zwanger wordt nog zoveel maanden komen van tegenstrijdige gevoelens dat je je niet ongerust hoeft te maken dat je een "aparteling" bent want alle gevoelens die je zult krijgen, zullen ongetwijfeld voor (bijna) iedereen herkenbaar zijn...
    ;)

maar we gaan gewoon van het positieve uit dat je niet zolang bezig hoeft te zijn zoals vele onder ons...

liefs smoekie

9. Nika

Nika Actief lid

Mar 14, 2007
    296
    1
    18
    Female
    Mama
    Inderdaad heel herkenbaar Esther. En ik denk dat bijna elke vrouw dit wel bekend voor komt. Er zijn geluksvogels bij die de eerste ronde al zwanger zijn, maar als dat niet zo is, kan de tijd dat je met klussen bezig bent natuurlijk ook heel spannend en leuk zijn. Zelf ben ik nu 8 maanden bezig en de teleurstelling blijft, elke maand, maar ik leer er al wel makkelijker mee omgaan! Toch zijn er al meerdere keren geweest dat ik gewoon echt heb zitten janken, en even niet wist wat ik er mee aan moest! Hihi, t zal er wel bij horen! ;)
    Succes ermee meid, ik duim voor je dat het snel raak is!

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Wij zijn ook voor de vierde rond bezig. Moet eigenlijk vandaag ongesteld worden. Zoals alle mensne hierboven ook schrijven gaat de spanning er steeds meer af en wen je eraan dat je ongesteld wordt. Gelukkig zit ik nog niet in een fase dat ik mij een aparteling voel.
    Ik vind het wel erg leuk om de ervaringen hier te lezen en dat blijf ik voorlopig ook doen.

Succes!

11. niesje

niesje Lid

Mar 15, 2007
    42
    0
    0
    Hoi Esther,
    Vandaag na poging vier ook weer verdrietig, maar we gaan weer vol goede moed poging 5 in! En inderdaad lijkt het erop dat iedereen om mij heen zwanger is!
    Hou vol! succes

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vind het een fijn forum!
    Zo weet je dta je iig niet alleen bent!
    Laten we hopen dat we met z'n alle gauw zwanger zullen gaan worden!
    Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik ga er over 5 dagen gewoon weer tegenaan hihihi. Vindt mijn man ook helmaal niet erg whahhwhhwha ;)

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    logisch toch dat je teleurgesteld bent? je gaat er nu 100% voor.
    ik was dat ook in het begin, maar voelde niet als verdrietig maar als teleurgesteld, nu bijna 2 jaar verder.. voel ik me soms echt intens verdrietig. denk dan wel eens terug aan mijn gevoel toen.. als ik toen eens wist wat me nog te wachten stond.

Succes he met ronde 2!

Share This Page