misschiene en rare vraag... maar kyana is woensdag jarig {5 maart} en zondags 9 maart houden wij het feestje... wat zal ik nu doen, of wat zouden jullie doen? woensdag al het huis versieren? of zondag pas? onze cadeau's zondag geven of al woensdag?
Toevallig pas met mijn schoonzusje over gehad. Had hetzelfde dilemma. Aangezien hun kindje ook pas 1 wordt en het dus toch nog niet snapt, versiert ze wel op de dag zelf, maar cadeautjes, taart, etc. pas op de dag dat ook de familie komt. Anders worden het veel teveel indrukken voor zo'n kleintje. En kan de familie ook meemaken dat ze cadeautjes krijgt.
Als jullie echt alles 9 maart doen, zou ik dan ook pas het huis versieren. Lijk me anders erg verwarrend voor hem worden.
wij houden het feest op de dag zelf (ook een woensdag) maar ik zou alles op zijn verjaardag al versieren en geven, en eventueel ook nog een cadeautje bewaren voor zondag met bezoek
Wij doen altijd versieren de avond voor de verjaardag, ons cadeau krijgt hij op zijn vejaardag en in het weekend komt de visite.
wij hebben het ook gehad wij hebben alleen haar verjaardag eerder gevierd maar hebben het huis gevierd de avond voordat we het vierde zo kleine besef het toch neit wanneer ze jarig is... alsyia vond de lsigners wel erg mooi en voelde dan wel een beetje dat het feest was denk ik dus zal het gewoon de avond ervoor doen anders snap ze het denk ik helemaal neit meer
Ik zou alles (cadeau`s en slingers) pas doen op de dag dat je haar verjaardag viert. Ze weet zelf toch niet dat ze eigenlijk al een paar daagjes eerder jarig was. Wel zo leuk dat er slingers zijn en cadeau`s wanneer haar feestje is.
Ik zou er ook voor kiezen om alles op de dag te doen als het gevierd word. Zo om verwarring te voorkomen... Maar aan de andere kant zou ik wel willen zingen en een kado willen geven op zijn echte verjaardag... Hahaha, aan mij heb je dus niet veel... Als ik er verder over nadenk is het toch echt een dilemma... Gelukkig kan ik het hier op de dag zelf vieren...!
Idd minimuisje, voor jezelf is DE datum wel een heel speciale dag en ook wel leuk om in iedergeval iets te doen. Maar volgens mij is het voor het kind leuker om alles op 1 dag te doen.
Ik zou gewoon op de verjaardag zelf r een leuke dag van maken met slingers, jullie kado enz. pannekoeken eten ofzo... en zondag dan het feestje houden. De verjaardag niet vieren op de dag zelf omdat dat door de week valt vind ik raar... het is toch een bijzondere dag waneer die dan ook valt.
zeeuwsmeisje... gelijk heb je... echter is het voor ons niet mogelijk om de verjaardag van kyana op een woensdag ook echt te vieren met visite.. de personen die voor ons belangrijk zijn moeten werken. vandaar dat wij het op zondag houden! Had net me ma aan de telefoon en die zei ook al; jullie cadeau's op woensdag en de rest op zondag... heeft ze ook veel plezier van haar cadeau's van jullie en dan weer nieuw oog voor de neiuwe cadeau's... en is het niet zoveel in 1 keer...
Wij doen het al 7 jaar zo, dus als de verjaardag doordeweeks valt on het weekend vieren, alleen op de dag zelf ons cadeau (zie boven) Dit ook ivm werk Hij is nog nooit verward geraakt hierdoor.
ja wij hier precies het zelfde.. ze is op een woensdag jarig maar veel moeten dan idd gewoon werken.. ik vier het dus 2 dagen... op haar verjaardag zelf krijgt ze ons kado enzo en er komt ook visite (die kunnen zaterdags niet) en de rest komt zaterdag... ze heeft dus 2 feestjes! Zat zelf meer met het dilemma over de taart haha
Ik zou ook op haar verjaardag zelf het een beetje met z'n drietjes vieren en haar cadeautje(s) geven. En het in het weekend met bezoek vieren.
Wat een mooie dag toch om jarig te zijn he ...5 maart Maar om antwoord te geven op je vraag. Missch kan je woensdag een kado geven en dan zaterdag ook nog een aantal (kleine) kado's Dan vieren jullie het voor jezelf op woensdag en voor "de familie"op zaterdag.
Wij hebben het zelfde Sophie is dan donderdag jarig dan komt er wat famielie en zondag komen de meeste,ik versier het donderdag natuurlijk en haal het meeste weg en hang het zondag weer op! Vind ik wel zo leuk! Veel plezier!