hoe verjaardag vieren {dagen}

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anniek, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    misschiene en rare vraag...

maar kyana is woensdag jarig {5 maart}
    en zondags 9 maart houden wij het feestje...

wat zal ik nu doen, of wat zouden jullie doen?
    woensdag al het huis versieren?
    of zondag pas?
    onze cadeau's zondag geven of al woensdag?

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Toevallig pas met mijn schoonzusje over gehad. Had hetzelfde dilemma. Aangezien hun kindje ook pas 1 wordt en het dus toch nog niet snapt, versiert ze wel op de dag zelf, maar cadeautjes, taart, etc. pas op de dag dat ook de familie komt. Anders worden het veel teveel indrukken voor zo'n kleintje. En kan de familie ook meemaken dat ze cadeautjes krijgt.

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Als jullie echt alles 9 maart doen, zou ik dan ook pas het huis versieren. Lijk me anders erg verwarrend voor hem worden.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  5. Niet meer actief

wij houden het feest op de dag zelf (ook een woensdag)

maar ik zou alles op zijn verjaardag al versieren en geven, en eventueel ook nog een cadeautje bewaren voor zondag met bezoek

6. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    sorry :oops:

7. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Wij doen altijd versieren de avond voor de verjaardag, ons cadeau krijgt hij op zijn vejaardag en in het weekend komt de visite.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi maak niks hoor! vond het wel grappig :)

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wij hebben het ook gehad wij hebben alleen haar verjaardag eerder gevierd ;) maar hebben het huis gevierd de avond voordat we het vierde :) zo kleine besef het toch neit wanneer ze jarig is... :)
    alsyia vond de lsigners wel erg mooi en voelde dan wel een beetje dat het feest was denk ik dus zal het gewoon de avond ervoor doen anders snap ze het denk ik helemaal neit meer ;)

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou alles (cadeau`s en slingers) pas doen op de dag dat je haar verjaardag viert. Ze weet zelf toch niet dat ze eigenlijk al een paar daagjes eerder jarig was. Wel zo leuk dat er slingers zijn en cadeau`s wanneer haar feestje is.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou er ook voor kiezen om alles op de dag te doen als het gevierd word. Zo om verwarring te voorkomen... Maar aan de andere kant zou ik wel willen zingen en een kado willen geven op zijn echte verjaardag... Hahaha, aan mij heb je dus niet veel... Als ik er verder over nadenk is het toch echt een dilemma... Gelukkig kan ik het hier op de dag zelf vieren...!

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd minimuisje, voor jezelf is DE datum wel een heel speciale dag en ook wel leuk om in iedergeval iets te doen. Maar volgens mij is het voor het kind leuker om alles op 1 dag te doen.

13. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik zou gewoon op de verjaardag zelf r een leuke dag van maken met slingers, jullie kado enz. pannekoeken eten ofzo... en zondag dan het feestje houden. De verjaardag niet vieren op de dag zelf omdat dat door de week valt vind ik raar... het is toch een bijzondere dag waneer die dan ook valt.

14. Niet meer actief

:thumup: juist

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zeeuwsmeisje...
    gelijk heb je...
    echter is het voor ons niet mogelijk om de verjaardag van kyana op een woensdag ook echt te vieren met visite.. de personen die voor ons belangrijk zijn moeten werken. vandaar dat wij het op zondag houden!

Had net me ma aan de telefoon en die zei ook al; jullie cadeau's op woensdag en de rest op zondag... heeft ze ook veel plezier van haar cadeau's van jullie en dan weer nieuw oog voor de neiuwe cadeau's... en is het niet zoveel in 1 keer...

16. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Wij doen het al 7 jaar zo, dus als de verjaardag doordeweeks valt on het weekend vieren, alleen op de dag zelf ons cadeau (zie boven)
    Dit ook ivm werk
    Hij is nog nooit verward geraakt hierdoor.

17. Niet meer actief

ja wij hier precies het zelfde..

ze is op een woensdag jarig maar veel moeten dan idd gewoon werken.. ik vier het dus 2 dagen...

op haar verjaardag zelf krijgt ze ons kado enzo en er komt ook visite (die kunnen zaterdags niet) en de rest komt zaterdag... ze heeft dus 2 feestjes!

Zat zelf meer met het dilemma over de taart haha

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik zou ook op haar verjaardag zelf het een beetje met z'n drietjes vieren en haar cadeautje(s) geven. En het in het weekend met bezoek vieren.

19. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Wat een mooie dag toch om jarig te zijn he ...5 maart :p

Maar om antwoord te geven op je vraag. Missch kan je woensdag een kado geven en dan zaterdag ook nog een aantal (kleine) kado's

Dan vieren jullie het voor jezelf op woensdag en voor "de familie"op zaterdag.

20. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Wij hebben het zelfde Sophie is dan donderdag jarig dan komt er wat famielie en zondag komen de meeste,ik versier het donderdag natuurlijk en haal het meeste weg en hang het zondag weer op! Vind ik wel zo leuk!

Veel plezier!

Deel Deze Pagina