Iedereen is hier ziek, ik, mijn man, mijn ouders, mijn broertje en schoonzus. Maandagavond hebben we samen gegeten en sinds vanacht zijn we allemaal ziek geworden. Volgende de HA buikgriep, maar stel dat het voedselvergiftiging is kan dit dan kwaad voor de zwangerschap of de baby in mijn buik?
nee hoor, met voedsevergiftiging zorgt je lichaam dat je even helemaal leeg bent om zo de bacterieen eruit te "spoelen" het enige dat je kan doen is goed blijven drinken en eten zodra het weer lukt. voedselvergiftiging duurt vaak maar 1 of 2 dagen, je hebt nu al 3 dagen griep dus het kan inderdaad ook heel goed buikgriep zijn.
Ik hoop ook niet dat het kwaad kan, gelukkig heb ik wel het hartje gehoord vandaag bij de dokter. Maar ik ben pas sinds vanacht ziek, niet vanaf maandag. Dus ik denk ook als het van het eten zou komen dat dit eerder gebeurd zou moeten zijn. Dit is in elk geval echt vervelend, continue misselijk, niet kunnen liggen, overgeven.....bleh hopelijk is het voor het weekend over. Mijn dochter hebben we vandaag maar weggebracht maar ik ben bang dat zij ook ziek wordt.....
Voedselvergifiting merk je binnen een paar uur al, dus dat kan het niet zijn. Je HA heeft gelijk; hoogstwaarschijnlijk gewoon een buikgriepje. Goed uitzieken, dan komt het allemaal goed
Voedselvergiftiging merk je vaak al na een paar uren nadat je gegeten hebt. Als je nu pas ziek geworden bent, is het geen voedselvergiftiging. Ik heb zelf voedselvergiftiging gehad tijdens de zwangerschap, ik was toen 32 weken. Ik spuugde de longen uit mijn lijf, ik had hele erge diarree en ik was doodziek. Wij hebben toen de gyn gebeld voor de zekerheid (daar was ik al onder behandeling). Het kan geen kwaad als je zo ziek bent. Alleen moet je wel genoeg drinken en binnen 1-2 dagen je eten weer binnen kunnen houden. Beterschap!