hallo, onze kleine meid heeft al vanaf dat ze een paar weken is nutriton door haar melk heen,omdat ze heel gulzig is en snel drinkt. we hebben het al wel eens geprobeert tussendoor om er mee af te bouwen of te stoppen,maar dat lukt gewoon niet. we hebben nog steeds maat s speen en hoe dik het ook is,ze zuigt alles met gemak er doorheen. nu zit ik te twijfelen of ik binnenkort van 5 naar 4 flessen moet gaan,omdat ze alle flessen tot de laatste drup toe leeg drinkt met gemak. dus volgens mij heeft ze niet meer genoeg voldoening aan 180/6 maar als ik 1 stap omhoog wil dan mag ze daar geen 5 flessen op een dag van hebben maar 4 toch?? omdat ze toch al de dikke nutriton gewend is,kan ik haar alvast straks pap geven in de fles van 7 uur en dan de 11 uur niet meer geven. zou dat kunnen denk je? of is het een slecht idee,misschien nog te vroeg?? 2 weken geleden woog ze 5800
Hallo, Kindjes gaan vanaf 4 maanden vaak over op 4 voedingen, vanaf 4 maanden mag je ook beginnen met rijstebloem. De maximale hoeveelheid voeding van 1000 ml per dag blijft. Je kunt je kindje dan ook 210 ml water met 7 schepjes voeding per flesje gaan geven. Eerder met pap beginnen is niet verstandig, omdat de darmen van je kindje de pap nog niet goed kunnen verteren. Groeten Eveline