ik heb even een vraag, mijn meisje is echt een schatje hoor, ze is onwijs lief, maar heeft soms zo haar momenten. als ze genoeg heeft gegeten, in plaats van haar hoofdje weg te draaien slaat ze gewoon heel hard de fles uit mijn handen en gisteren stond ik onder de douche met mijn hoofd vol shampoo toen ze wakker werd, en ze moest dus even wachten tot dat mama kwam, ze heeft de halve dag geweigert om me aan te kijken en als ze keek, keek ze echt boos! papa komt thuis, en die krijgt natuurlijk meteen een hele grote glimlach.. hebben jullie daar ook last van? kunnen babys van 3 maanden wel echt boos zijn? en hoe kan ik het ''goedmaken''? heb echt alles geprobeerd, ze komt echt geen aandacht of liefde te kort!
hahaha is hier ook zo dice is van 31 juli dus bijna 4 maand maar als hij even een paar sec langer moet wachten oeh dan wordt hij driftig en wil hij me de hele dag niet aan kijken of hij spuugt z'n fles over mij uit weet niet of het echt boos zijn is hoor
sorry hoor maar ik geloof er neits van dat een baby van 4 mnd express uit boosheid zn eten uitspuugt. Misschien gebeurt het omdat ie zich op zo'n moment te veel opwind ofzo, maar express uitspugen, echt niet
Maar boos kunnen ze echt wel zijn. Je moet die van mij eens horen als ik haar kleedjes aandoe en het staat haar niet aan. Oooh dan zul je het geweten hebben hoor
haha dat weet ik ook wel hoor hij spuugt vaker z'n eten uit maar toevallig net over mij als ik m soms even laat wachten zeg ook niet dat hij het expres doet en dat ie mij soms niet aankijkt ach hij ziet ook zoveel om zich heen
Echt boos zijn is een emotie die later pas komt, nu echt nog niet. Zelfs bij de leeftijd van Eva nog niet. Ze kan wel heel duidelijk laten weten dat ze iets niet leuk vindt en kan ook wel in haar bui blijven hangen, maar boos op iemand zijn, echt niet. Dat je dochtertje naar haar vader wel lachte is waarschijnlijk gewoon omdat het opeens een heel ander gezicht is.
boos om het moment idd, niet op jou hoor! Mijn dochter kan ook piepen als ze iets niet mag van mij, maar daarna wil ze me gewoon weer kusjes geven enzo hoor.
Dat ze echt boos of geïrriteerd kunnen worden geloof ik maar al te graag. Maar dat ze je expres niet aankijken de hele dag lijkt mij ook een beetje stug hoor, en dan vooral op zo'n hele jonge leeftijd. Mijn dochtertje kan echt een kattige tante zijn maar als ik 10 min later een gekke bek naar haar trek dan lacht ze gewoon weer.