hoi hoi Wilde gewoon ff wat delen. Onze dochter bijna 17mnd. draaide deze week eindelijk van de buik op de rug terug! Verder kon ze alles, behalve zelfstandig alleen lopen, alleen dit bleef maar uit, haaha ben wel trots hoor twinny
leuk hoor ! vind t stiekum altijd wel jammer als ze weer iets nieuws geleerd hebben, aan de ene kant ben ik harstikke trots, maar ze hebben je steeds minder nodig nouja gelukkig kunnen ze nog lang niet alles zelf haha
Goed hoor wel grappig dat ze alles kon alleen dit nog niet hihi ow en fioontje, ik heb mijn mama nog steeds nodig hoor..alleen voor andere dingen als vroeger
hahaha, echt leuk! Daar mag je zeker trots op zijn hoor! Zo zie je maar weer: meestal komt het allemaal goed!
ik ook hoor, dat zal nooit over gaan , maar t gaat zo snel met die ukken en af en toe verlang ik wel eens naar de tijd dat lars niet alles zelluf wou (kon) doen, ik vind t super dat hij vanalles zelf probeert te doen, maar als we even snel moeten en hij staat stampvoetend te klooien met zijn jas, waar ik natuurljik niet mee mag helpen denk ik wel eens "k wou dak t je nooit geleerd had....."