ze slaapt nog steeds!!!! dit hebben we nog niet meegemaakt. nog steeds op dr buik. af en toe word ze beetje wakker, maar kost dr teveel kracht om wild te gaan lopen doen denk ik, dus legt ze dr hoofie weer lekker neer en pit weer verder.... ik denk zomaar dat dit onze oplossing is. ik wacht morgen ff af.. ga niet te vroeg juigen haha, maar dit is al wonderbaarlijk. in de wagen is idd ook een oplossing. vind t zooooo eng. ben zo bang dat ze stikt...
kan ze al omdraaien?is ze sterk in der nek? en ze draai nu haar hoofdje toch ook??? snap het wel hoor dat had ik ook
ze draait wel dr hoofie af en toe om, en af en toe is ze een soort van dr neusie aan t vegen op de bank, maar dan draait ze toch dr hoofie weer opzij gelukkig.. vind t echt doodeng. dr nekje is best sterk maar ben toch beetje bang. verder kan ze nog niet omdraaien, alleen van dr zij naar dr rug of buik, maar niet van dr buik een andere kant op.
Hier was het dus ook DE oplossing, bij beide kids. Ik begrijp je angst, die had ik ook! MIjn kindjes waren beide heel sterk in hun nekje. Bij beide was het mijn man die het toch deed terwijl ik heel erg terug houdend was, maar uiteindelijk koos ik voor mijn en hun rust! Maak het zo veilig mogelijk, eventueel overdag gewoon bij je in de buurt, zodat je er zich op heb. koop een aerosleep, mocht ze met haar mondje recht op het matras blijven, dan krijgt ze gewoon adem. Als jij zegt dat ze haar hoofdje zelf draait als ze haar slaapt, kan ze het gewoon! Dan heeft ze een sterk nekje om zelf instinctief weg te draaien! Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze in Denemarken juist aan raden om je kindje op de buik te laten slapen, maar of dat waar is weet ik niet zeker. Wel weet ik zeker dat mijn kindjes, ik en mijn man allemaal als baby op ons buik wilde slapen! kus miek
Toen Ryan zo oud was wilde hij op een gegeven moment ook niet meer slapen. Na enige tijd van vragen wat het nou kon zijn ben ik hem eens op zijn buik gaan leggen en voilá, hij sliep gelijk. Sindsdien slaapt hij alleen nog maar op zijn buik. Zelfs met het verschonen wilt hij op zijn buik gaan liggen, erg irritant. Ik vond het wel eng hoor dat ´ie op zijn buik lag, maar ja ik kan hem natuurlijk niet dwingen om op zijn rug te gaan liggen.
nu ligt ze weer op dr buik.. zelfs als ze wakker is, ligt ze rustig te kijken, terwijl ze anders moord en brand schreeuwt. ben benieuwd morgen.. vannacht durf ik denk ik niet..
als ze in de nacht op haar rug wel slaapt zou ik haar op haar rug leggen. anders de kinderwagen bak bij jullie naast het bed. zo dat je bij haar ben en af en toe over het randje heen kan kijken. zo hebben wij het ook gedaan hoor. ik was ook doods benauwd hoor(stom al je nagaat dat baby's voorheen altijd op hun buik werden gelegd) en vriendlief vertrouwde het gelijk.
hebben dr vannacht gewoon laten liggen zoals normaal idd. dat ding altijd al goed. alleen overdag niet. heb dr net weer op dr buikie gelegt dus ben benieuwd hoeveel ze slaapt dit keer
echt niet te geloven maar bij sofie is op dr buik dus DE oplossing. ze vind het heerlijk. ook als ze wakker is maar wel moe ligt ze rustig op dr buikie. maar ik blijf t hardstikke eng vinden.. snachts doe ik t niet omdat ze dan toch al goed sliep. op t kinderdagverblijf moet ik een formulier ondertekenen als ik wil dat ze daar op dr buik slaapt, maar dat durf ik nog niet. dan ben ik er niet bij en zooooo bang dat ze t ff te druk hebben om op te letten en t mis gaat ofzo.. pff maak mezelf helemaal gek als ik daaraan denk. ik heb een schema bijgehouden maar ze slaapt op dr buik overdag dik 2 uur langer achter mekaar door dan op dr rug.