Ik heb al eerder een bericht geplaatst omdat Luka zo slecht sliep. Ik dacht dat het door de tandjes kwam, maar er zijn er nu 2 door en het gaat slechter dan ooit. Zodra ze in bed ligt begint ze te krijsen. Ik laat haar dan 10 minuten huilen en ga weer kijken. Meestal ging ze dan daarna nog harder huilen, maar sliep dan binnen 5 minuten. Maar net ben ik een uur bezig geweest en ze sliep nog niet. Ze ging steeds zitten en slapen ho maar! Uiteindelijk heb ik haar maar aan de borst in slaap gesust. Niet wat ik wil, want ik wil dat ze zelf gaat slapen, maar ik ben zo langzamerhand radeloos. Ze slaapt overdag nu maar 2 x een half uurtje. Veel te weinig dus en vaker wil ze echt niet. 's Nachts wordt ze vaak wakker en slaapt dan ook niet verder en 's ochtends is ze al om 5.30 uur wakker. Ik denk dat ze maar zo'n 11 uur slaapt in totaal. Ze is wel echt moe overdag. Wel vrolijk op zich, maar wrijft steeds in haar oogjes en zit aan haar haartjes. Heeft iemand een idee wat ik kan doen, want het gaat al 4 weken zo en het wordt steeds erger.