eva ligt nogsteeds te slapen sinds 11.00 nou ja.. sinds 11.00.. ze ligt nu pas diep te slapen sinds 12.00 .. van 11.00 tot 12.00 hazenslaapjes omdat ze windjes moest laten haha
7 weken en 3 dagen = 1 maand 3 weken ik heb ook zo een banner.. vind ook verwarend want hier is een zaterdag altijd de melding van de week ..bijv as zaterdag is eva alweer 8 weken terwijl de banner zegt 1 maand 3 weken en 4 dagen
pixie: fijn dat ze al zo tijd lekker ligt te slapen, bij mij is het nu ook stil... bij mij is de begin dag van de week maandag, moet ik hem dan op zondag ofzo zetten? ja het is wel ff wennen, want met de zwangerschap klopte het wel
nee wand een maand is gelijk aan 4 weken 3 dagen.. dus je banner klopt wel.. snap je? anders klopt je banner niet meer.. het is verwarrend maar het klopt wel
Kan de 21e naar de osteopaat. Hoop zo dat ze me kunnen helpen. Dat ik iig weet wat er aan de hand is, en dat er wat gedaan kan worden..
Pixie: hahah ok, ik laat het maar zo...is ze nog stil? ik ging net bij de mijne kijken hij is stil ik dacht dat hij sliep maar hij zit lekker om zich heen te kijken
ook goed toch. rust!!! slaap kan je niet forceren.. eva is om 13.20 wakker geworden. verschoond en nu aan het voeden. even wat aan de borst fotos genomen met mobiel. ze kijkt me zo liefdevol aan
Rianne: fijn dat je al zo snel kan komen bij de ostheopaat. Laat je me weten hoe het dan gegaan is? Pixie: ja lief is dat he als ze aan de borst liggen te drinken en ze kijken je zo schattig aan heb ook al fotos ervan gemaakt De mijne slaapt nog steeds niet, ligt nog steeds lekker te spelen in zijn bed, haha ik laat hem maar gaan, vind wel best zo... Ik ga even de strijk (ja ben nog steeds niet klaar) verder doen Rianne: ja zeker irritant die banner!
gejengel is juist goed .. word ie moe en gaat ie slapen zo gaat het hier ook altijd. dan zet ik mijn oren uit en laat haar maar gewoon jengelen en jammeren.. allen als het echt huilen word ga ik naar haar toe.. soms tussendoor aaien op neus. gaat haar oogjes altijd van dicht
@rianne fijn dat het met huilen en slapen goed ging, balen dat drinken minder ging. Fijn dat je al zo snel terecht kan bij de osteopaat. Ben benieuwd. @snoozie ja zeker schrikken dat spugen. Ik kom best vaak in leiden, lekker shoppen hihi alleen nu even niet, al mijn tijd gaat op aan de kleine. Maar goed ze zeggen dat dat weer voorbij gaat dus dan ga ik vast weer lekker shoppen hihi. @pixie ik zou ook je gevoelens delen met de ha of cb. @snoozie het is witgeel wat ze spuugde, nu doet ze dat niet meer met die medicijnen. @eline ik laat haar nooit langer dan 5 minuten alleen huilen. Maar het is ook weleens na 5 minuten stil, mijn gevoel zegt dat ze dat huilen dan gewoon even nodig heeft om in slaap te vallen. @secret ik geef ook 1 fles voor het slapen gaan en ik mocht al 100 geven en als ze meer wil tot 120. Nu is het wel een flinke meid met dr 2 weken 4100 gram. @winny fijn dat het zo goed is gegaan vannacht. @Pixie mooie text. Hier gisteren laatste voeding gegeven om 10 uur. En toen heeft ze geslapen tot 4 uur en toen was het huilen, 5 uur sliep ze weer tot 8 en toen om kwart voor 11 weer voeding en nu slaapt ze sinds een uur en ze ligt zo heerlijk, twijfel of ik haar nu wakker moet maken.
ik heb haar maar op de buik gelegd en ze is zo weg (doe ik alleen als ik erbij ben sinds een paar dagen) Als ze last van krampjes heeft lijkt dit rustgevend effect te hebben op haar.. dan stopt dat gejengel gelijk
pixie: ja precies, van jengelen wordt hij moe en gaat hij vanzelf slapen. En als hij rustig in zijn bed ligt, wakker en lekker om zich heen te kijken is ook goed voor kindje inderdaad. Hoe is het nu met jouw kindje? vinnies: wat fijn om te horen dat het met de medicatie beter gaat. Fijn om te lezen dat jij ook een goede dag/nacht achter de rug hebt rianne: hoe is het nu bij jou? De mijne heeft tussen 12 en 3 niet geslapen, verschoond en gevoed daarna terug op bed gelegd en na 5 min ging hij al jengelen. Toen ik ging kijken, rook ik het al toen ik de kamer binnenkwam, ja hoor, meneer had een flinke poepbroek. Ik merk (bij mij) dat het eigenlijk altijd 'verstandig' (is een groot woord) is om te kijken ook al huilt/jengelt hij of huilt hij histerisch, want 9 van de 10 keer als ik dat doe is er wel iets bijvoorbeeld:boertje dwars, poepbroek, honger, dekens weggetrapt enz. en natuurlijk als al die dingen gedaan zijn en hij gaat daarna weer jengelen laat ik hem liggen alleen als hij hysterisch gaat huilen haal ik hem uit bed
pixie: weet je zeker dat het krampjes zijn? want als het krampjes zijn zou ik toch maar een keer naar de ha gaan, want ze heeft het dan wel ERG vaak...?!
winnie.. elk kindje ervaard de krampen anders.. sommige helemaal niet.. eva heeft al vanaf dag 1 krampen.. en ik weet zeker dat het krampen zijn ja want meestal hoor ik dan ook de buikje en ik voel het ook bewegen.. en vaak ook windjes heeft ze mega last van.. lijkt echt pijn te doen (zou ze mijn darmen hebben geerfd? PDS!!) anyways.. ik heb haar nu vanuit het buikligging (oogjes dicht) in de reiswieg gelegd om boodschappen te doen. ze heeft heel even gejammerd en heb neusje geaait en muziekdoosje weer aangedaan en was ze binnen 2 min weg is een zeer goede dag vandaag..
pixie: fijn om te horen dat je een goede dag ervaart vandaag, daar doen we het uiteindelijk voor toch!
Ik ga overstappen van flesvoeding. We gebruiken kruidvat maar de laatste 2 dagen is het echt gillen tijdens het drinken. Heb het idee dat ze echt pijn heeft. Ze heeft geen spruw volgens cb. Net een pak friso gehaald dus ben benieuwd. Ze ligt nu bijna in te dutten op de bank in een voedingskussen. Laat haar maar een keertje liggen hier. @ Vinnies: En, heb je haar nog wakker gemaakt? @ Pixie: Wat goed dat ze stil is als ze op haar buik ligt. Kan ook dat het gewoon een buikslapertje is! @ Winny: Wel goed dat je af en toe kijkt. Hier ook hoor. Soms ligt de deken er inderdaad af ofzo.