Nou het gaat hier al stukken beter! Ze huilt veeeel minder, eigenlijk nog niet vandaag! En ze drinkt ook weer beter! Hoop zo dat dit het was en dat ze gewoon beter gaat worden. Hoe is de nacht bij jullie gegaan?
Goedemorgen dames, Ook hier een goede nacht gehad! Hij ging na wat gejengel om 22:45 slapen gister (hij was dan wel al vanaf 21uur wakker) en heeft tot 04:30 geslapen, verschoond en gevoed en daarna om 9uur weer en hij is nu wakker, op voor de volgende verschoning en voeding Het badje heb ik eigenlijk woensdag al niet meer gedaan (heb hem wel gewassen natuurlijk he haha). Goed teken toch? Moet ik niet te hard zeggen, hahaha... @rianne: oh, fijn om te horen!!! Hoop ook dat het vanaf nu weer beter gaat. @manon: je moet wel bij blijven hoor Waar is Vinnies gebleven? Liefs en hopend op een goede dag/nacht maar weer
hallo @rianne jeetje dat moest wel erg vervelend zijn geweest.. niet weten waarom ze huilt. gelukkig probleem gevonden en gaat het nu al beter. misschien gaat het helemaal goed vanaf nu met het slapen @manon klopt.. ben veel rustiger en kan van de kleine meid genieten.. denk dat die gevoelens door vermoeidheid kwam. ik voel me ook meer uitgerust (ondanks gebroken nachten ) @winny 8 uur zonder voeden.. hier was het langst 7 uur (eenmalig) en toen stonden mijn borsten ook op knappen.. de rechter ging ook daadwerkelijk knappen toen ik eva op links aanlegde.. hele pyjama was eronder na de toeschietreflex hihi ik ben niet aan het afbouwen nee. ik denk dat ze vinden dat ze te veel aankwam. 180g per week namelijk. gisteravond om 20.00 gevoed en geprobeerd in bed te leggen bij eerst teken van vermoeidheid. maar snel begon ze echt keihard te huilen. ondanks 3 keer heen en weer lopen speen erin en aaitje nog elke keer brullen dus maar eruit gehaalt en toch weer aangelegd ..was alweer 22.45. Eva viel na geen 2 minuten aan de borst in slaap.. dus in bed gelegd.. en heeft ze geslapen tot 4.00. ik heb het met speen erin en aaitje kunnen rekken tot 5.00 en ging verschonen (was nog droog dus aan gelaten - was de luier nog van 20.00 --) gevoed en weer in bed. nog 2 keer uitgeweest tussen 6.00 en 7.00. speen erin, aaitje! en was ze weer wakker huilen om 8.45. mijn vriend heeft toen haar geprobeerd te troosten maar ze had krampen. hij ging haar verschonen en ik vroeg hem hoe de luier was. een klein beetje (1 plasje dus).. nou ik dus even schrikken.. toen nagedacht over de voedingen en je zou denken dat mijn rechter borst zou op knappen staan als zij er niet uit had gedronken sinds 20.30. en pas weer om 5.00 ..toch?? maar nee.. dus niet.. dus bij voeding om 8.45-9.15 leek het of ze niks kreeg want ze sabbelde maar aan de rechter borst..ze deed ook moeilijk dus na 10 minuten linker aangeboden en dar ging ze wel van drinken. ze leek wel verzadigd erna want ik heb even 20cc geprobeerd te geven met de fles die ik gister middag had afgekolfd(van rechter borst) omdat ze na links drinken in slaap was gevallen. mijn productie lijkt ds terug te lopen op rechts .. zou dat door het niet drinken komen om 16.00 en weer om 23.00 ?? anyways.. ze wou de fles niet..kokhalzen..hihi ze heeft even geslapen tussen 10.30 en 11.30 en nu ligt ze in de box te jengelen en jammeren.. maar ga haar zo maar voeden..
@pixie: is wel redelijk gegaan toch? ik heb het ook maar dan met mijn linkerborst, weet ook niet hoe dat kan, moet dinsdag naar cb ga ik het ff vragen. net verschoond en gevoed ff gespeeld en bij gapen in bed gelegd ff 5 min gejengeld nu slaapt hij wat een lekker ventje heb ik toch he...!!!
ik heb het wel een keer eerder ook gehad.. ging haar gewoon elke keer aanleggen en ondanks het moeilijk doen haar stimuleren verder te proberen drinken.. ik heb haar net gevoed en was weer moeilijkdoenerij met het rechter borst.. maar geeft links genoeg blijkbaar...(verzadigd blik) ze ligt nu in de bedje.. eerste x smiddags tot nu toe alleen bij ons overdag.. omdat het toch rustig is/was. de box is namelijk naast de tv. overdag hebben we het nooit aan..kan ze gewoon in de box dus slapen. maar ja.. we willen toch dat middag slaapje inbrengen..en dan in de eigen kamertje..dus proberen. is stil al 5 minuten dus.. we zien het wel. het gaat wel beter ja. zou misschien ook een sprongetje zijn geweest dat het zo moeilijk ging! de 8 weken sprong = met handjes alles grijpen & lachen.. ze heeft tot nu toe niet ZOVEEL gelachen maar het komt inderdaad wel aan.. kleine 'lachjes' af en toe als je hoge toon en grote lach zelf op gezicht heb. het pakken doet ze al overmatig!! hihi alles dat ze maar grijpen kan..gaat soms moeilijk maar met beetje help (speeltje /stofje dichterbij houden)
Bekijk bijlage 4689 ingebakerd met pacco... eventjes huilen maar na 2 minuten is ze altijd zo rustig en stil dat de oogjes binnen 10 minuten meestal dicht vallen
na 3 keer heen en weer was het uiteindelijk brullen.. denk dus wel krampen.. heb een spuitje infacol gegeven en was ze gelijk stil en slapen! vriend zei nog dat hij begint steeds meer te denken dat ze JUIST huilt om de infacol. wie zou het weten als ze maar slaapt
@pixie: hoe gaat het nu in haar eigen bedje en ingebakerd? @rianne: en hoe gaat het bij jou? Hier kwam hij iets eerder dan 3 uurtjes na de voeding van 12 uur kwam hij om 2 uur, verschoond gevoed even gespeeld en nu ligt meneer lekker rond te kijken in zijn bedje denk dat hij zo wel gaat slapen dan kan ik even aan de schoonmaak haha... spreek jullie later liefs
ze is na de pipetje gelijk gaan slapen.. dus al anderhalf uur in de bedje.. de foto was van gisteravond ..we doen inbakeren alleen voor snachts en als ze echt moeite heeft met in slaap komen.. overdag liefst niet..
Wat een schatje pixie! Hier gaat alles super! Ze heeft nog niet gehuild vandaag en is gelijk na elke fles gaan slapen.
wat super rianne. toch dus door oor gekomen. arme kleintjes konden ze maar zeggen waar ze last van hebben. eva heeft al 2 weken 'warmte-uitslag'volgens mij... op de gezicht, nek en hals.. vraagmij af of ze daar last van heeft. smeer nu elk verschoningsbeurt lanette creme hopelijk trekt het snel weg. heb haar om 15.45 verschoond en gevoed. ging weer moezaam.. en nu slaapt ze bij mama.. uhmm. tja ze viel in slaap tijdens boeren en toen gillen van denk ik darmpjes dus even bij mij houden. warmte op de buik. ga haar nu in de reis weig leggen.. voor straks boodschapjes.
@ Pixie: Wat sneu die uitslag zeg ! En dan is het nu niet eens zo heel warm. Lekker even bij mama slapen, moet ook kunnen he! Even spammen hoe Lenthe nu slaapt:
@pixie: de mijne heeft ook pukkeltjes. Het cb zei toen dat dat van de borstvoeding komt en dat die weggaan als ze ouder zijn dan 8 weken, zou dat het kunnen zijn? Leuke foto!!! @rianne: leuke foto weer en fijn om te lezen dat het zo goed gaat! hier slaapt meneer ook nog na de laatste voeding van 2 uur...hij zal zo wel komen voor volgende voeding, ga ik even snel eten koken voor mezelf