oh wat is dano weer goed aan het slapen zeg. jij heb echt een slaapkop hihi.. 1 sept begin ik weer met werken. mijn pijn zakt af nu..ben niet zo vaak eruit /wakker meer dus met de rust heft mijn lichaam dus ook rust. ben ook stukken rustiger zelf.. niet gestressed dus.. en strss is ook boosdoener altijd.
@winny.. ik heb nog een mogelijkheid voor je gevonden wb fles weigeren.. Baby en peuterspeciaalzaak Het Rietje: NUBY Natural Touch voedingslijn de nuby natural touch infafeeder. het is een fles met een lepeltje eraan.. weet niet of jij papjes ga geven op een bepaald moment of of je rapley ga doen.. hoe lang ben je trouwens van plan borstvoeding te geven.??
pixie ik denk inderdaad dat het doorslapen komt doordat ik anders met haar omga. Vannacht heeft ze van 11 tot 5 geslapen en daarna (wel bij ons in bed weer) tot 9 uur! Heerlijk! 1 september is al heel snel Pixie... zie je er erg tegenop? winniethepooh het is logisch dat je nog steeds moe bent. Je moet alles alleen doen he! Ik vind het af en toe al best zwaar maar ik heb mijn man nog...
Goedenavond dames! Gisteravond mijn zusje en een vriendinnetje op bezoek gehad tot 0100. En vandaag met hun voor het eerst een echt dagje uit geweest.. Heerlijk naar het strand. Wat een ellende was dat met dat zand zeg, poeh, het zat in zijn neus/ogen/oren/mond, nou laat ik maar gewoon zo zeggen het zat OVERAL!!! Ik vond het wel een beetje eng hoor...voelde me een beetje onzeker, zeker omdat het voor mij/ons de allereerste keer was en ja gewoon eigenlijk over alles, maar het was heel erg leuk en lekker en ben blij dat ik gegaan ben hoop alleen dat dat zand geen kwaad kan bij hem ook omdat hij het in zijn mond heeft gekregen? Verder heeft hij het ook erg goed gedaan (ff afkloppen) ik heb hem 2x gevoed op het strand en tussendoor heeft hij heerlijk in de schadus geslapen en ik had hem extra ingesmeerd met factor 30 (dacht kan wel als hij in de schaduw ligt). Hoe is het met jullie dames?
hoi winy leuk zeg naar de strand met dano. heb je wat fotos gemaakt? kan voorstellen dat je onzeker voelde . ik ben gisteren naar de ballon fiesta in barneveld geweest met eva in de draagdoek. ze deed het uitstekend. sliep bijn de hele tijd. vanochtend kon ik mijn ogen bijna niet open doen ik was zo moe. kon de klok niet eens lezen zo moe was ik.. maar het is niet gek.. zo'n uitstapje voor het eerst weer, ja ik ben ook nog niet een keer 'uit' geweest. behalve de boodschappen doen, naar familie en vriendin ben ik eigenlijk nergens óp stap' geweest.
Pixie: nee eigenlijk heb ik niet veel foto's gemaakt, alleen 1 op de heenweg en 1 van ons samen, meer niet eigenlijk. Jammer! Ik ben wel verbrand zeg...mijn rug en borst. Net heeft Dano even in zijn bedje geslapen en werd hij ineens hysterisch huilend wakker. Misschien de dag aan het verwerken? Was voor hem ook allemaal nieuw natuurlijk. Dus ik hem opgepakt en getroost en toen was hij stil, hij hield me vast toen ik hem vast had en legde zijn hoofd tegen me aan (krijg er tranen van in mijn ogen nu ik eraan terug denk) zooo lief Even gespeeld daarna (want dat hadden we nog niet gedaan vandaag en hij heeft er zo van genoten net joh) en toen gevoed en net op bed gelegd. Kan me voorstellen dat je moe bent/was. En wat goed dat ze gister heel de tijd heeft geslapen. Was het leuk? En vandaag, rustig dagje? Ff fotootje bij doen van vandaag...in de auto op de heenweg. Ik ga afsluiten, ben ook echt kapot en heb hoofdpijn
Goedemorgen Alles goed? Hier heeft meneer lekker tot 6 doorgeslapen. Pixie: ik wil zo lang mogelijk bv blijven geven en ik ga pas vanaf 6 maanden met de hapjes beginnen tot die tijd kan ik gewoon bv blijven geven toch? en jij? Pfff de felicitas stond net voor de deur, wat een rare mevrouw was dat zeg, ze luisterde helemaal niet naar wat ik zei en ging gewoon door...ik heb niets besteld. Vind zowiezo de dozen na de bevalling van prenatal en felicitas erg tegenvallen, maar ja we moeten niet klagen, we krijgen het gratis, maar er zitten alleen maar aanbiedingsfolders in, waar ik niets aan heb. Zit je jaren aan vast en kost allemaal geld. Het wordt weer super zonnig vandaag, maar blijf vandaag lekker binnen, hier is het lekker koel en jullie?
ja ik wil ook zo lang mogelijk blijven bv geven.. maar we hebben maar kolf recht tot 9 maanden.. dat vind ik erg jammer... ik had wel langer willen blijven voeden maar dat word denk ik moeder met 3 dagen in de week niet kunnen kolven overdag.. ik ga rapleyen..zodra ik merk dat Eva eraan toe is. oh we hebben wel wat gekocht van de felicitas mutsen.. we hebben zojuist de hoteldebotel serie gekocht ... dure grapje maar zie het als een investering.. waar zit je jaren aan vast? hier ook zonnig heet... zit ook hele dag binnen. eva heeft namelijk ook last van de warmte weer vandaag. ze is weer hangerig.
Hey Meiden, Gaat wel lekker he, bij jullie! Winny, wat een lieve foto, met dat duimpje in zijn mond. Dus niet naar school geweest vandaag?? Is de fles inmiddels al binnen? Pixie, kun je eventueel niet wat regelen met je werkgever voor na die 9 maanden? Tis eigenlijk belachelijk dat je dan zou moeten stoppen deels...juist als het gewoon goed gaat. Oh, rapley, durf je het aan? Lijkt me erg eng, vond hier het eerste boterhammetje als super eng, maar ja, heb ooit een verstikking mee gemaakt, dus die angst zit nog erg diep... Hier vandaag naar het CB, 2 prikjes, erg zielig. Daarna thuis in bed gelegd en ze lag echt binnen een minuut te slapen, ze ligt nu al 3 uur te slapen, ga haar zo maar wakker maken. Hier ook een super mooie dag, erg warm. Zo eens lekker wandelen met Lilly. Net ook uitnodigingen voor haar eerste verjaardag verstuurd, meiden, het gaat zo snel allemaal! Groet Snoozie
hoi snoozie. oh zielig voor lilly... ja wij moeten ook weer de 28e ja ik zou het kunnen vragen op mijn werk hoe ze tegenaan staan om langer door te kolven. mogelijk deels onbetaald of zo.. weet ik niet.. maar ik zou wel graag willen doorvoeden als het goed loopt. nee ik vind het niet eng om te rapleyen. ik zie hoe mijn schoonzus dat doet met haar dochter van 8 maanden en het gaat hartstikke goed.. ik heb begrepen dat stikken met eten op een lepeltje veel groter is dan dat ze zelf kauwen.. want de kans is kleiner dat ze het helemaal achter in hun keel steken .. ja je moet wel opletten dat ze niet al te groter stukje in de mond krijgen maar dat heb je na een paar maanden toch.
Wat is replayen? Merk dat ik echt een groentje ben in dat soort dingen zeg. Pixie: Dano is nu 3 maanden, moet ik nog vitamine K geven? Geef jij nog vitamine K en of D, D nog wel, tot 3e jaar toch? Ja zou even navragen inderdaad of je door kunt kolven, zou zonde zijn. Snoozie: lief he hihi...Nee ben niet naar school geweest. Fles is binnen en creme ook voor kloven, moet het alleen even ophalen en dan aan de slag. Ahhh prikjes, ik moet aankomende woensdag ik wil niet, maar ja moet! Dano heeft 37,4 graden, is dat te hoog? Heb zijn broekje al uitgedaan heeft nu alleen nog truitje aan...
rapley Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Borstvoeding en de introductie van bijvoeding ik ben gestopt met vit k een paar dagen geleden omdat de flesje toch leeg was en had zo iets van ik ga niet nieuwe kopen voor maar paar dagen tot ze echt 3 maanden is vit d geef ik nog elke dag. 37.4 is prima. goed dat je zijn broek hebt uitgedaan. eva ligt vandaag weer alleen in rompertje.
hhahaa.. ik heb wel dagelijks gegeven en niet zelf van gesnoept.. welk flesje heb jij gebruikt? ik gebruik van apotheek merk (allebei)
ik heb ook dagelijks gegeven 5 druppels vit k op oliebasis van davitamon Vit d ben ik pas mee begonnen omdat hij er heel erg van ging spugen, maar nu gaat het goed, ze hadden meer van dat soort klachten over vit d gehad ik geef daar ook 5 druppels van (moet eigenlijk 10) is op waterbasis van davitamon ook slik je er zelf vit bij? ik niet
ik slik (niet altijd) etos mama vitaminen.. vit d geef ik al van dag 8 (10 druppels) en vit k van dag 1 al (3 druppels) denk dan dat de flessen verschillen