Hallo dames, Er wordt niet veel gereageerd hier meer! Iedereen druk? Gaat alles met iedereen en hun kindjes goed? Wij zijn van vrijdag t/m zondag naar oma (mijn moeder) wezen logeren en hij heeft daar voor het eerst uit de fles (tommy tippee) gedronken, mijn moeder had hem gegeven. Verder heeft hij daar ook goed geslapen. Maandag (gister) ben ik weer voor het eerst naar school geweest, de hele dag, mijn moeder is in mijn huis komen oppassen, hij heeft het heel goed gedaan zei mijn moeder, ben zo trots! Hij heeft goed geslapen en goed uit de fles gedronken. Ik moest hem dus voor het eerst een hele dag missen, dat was wel wennen hoor! Ik kon gelukkig op school kolven en het in de ijskast bewaren. Verder had ik gister examen en heb die behaald met een 6 Pixie: Jij ook weer aan het werk? Bevalt het beetje? Kon je je draai beetje vinden? Enne, wat betreft die zalf, je hebt helemaal gelijk, zat ff in de war, maar ik heb purelan van medela Ik hoop dat door het kolven en de zalf de kloven minder zullen worden. Snoozie: jij ook weer aan de bak op school? Lukt het beetje? Hier echt megadruk, heb echt zo veel huiswerk opgekregen dus zal niet veel verslag doen hier. Nou tot lees maar weer, Liefs