HELP!mijn baby wil niet slapen!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door winnythepooh, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hahaha, hier ook veel achter de pc laatste dagen! Maar super hoor, die resultaten van die toetsen, mag je zeker heel trots op zijn!

Ik heb ook nog naar die Windesheim studie gekeken, als ik namelijk mijn toets hier niet haal, dan wil ik gaan overstappen naar die studie, dan kan ik hem lekker thuis afmaken ipv nu 2 avonden in de week naar colleges te gaan...

Theecake, wat moet ik me daar bij voorstellen?? Een natte, warme cake :D

2. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

@snoozie: ai ai meneer slaapt nog :p. Natte warme cake??? haha nee joh gekkie. Je neemt dan verse thee, dus van die kruiden, welke smaak je maar wilt en die doe je door de cakebeslag en dan krijgt de cake de smaak van die kruiden(thee). Heel lekker! Zo heb ik ook een keer cake met banaan, walnoten en spek gegeten, heel apart ook erg lekker (ja rare mensen die Fransen). Nou meid ga maar gewoon je opleiding halen is beter dan weer opnieuw te beginnen.

3. winnythepooh

zit ff te twijfelen, hij slaapt al vanaf 6 uur en het is nu al 10 uur geweest, moet ik hem wakker maken voor de bv? en als ik dat niet doe heb ik dan kans dat hij vanacht wakker blijft?

4. winnythepooh

Hoi meiden,

Een van jullie vroeg of het kwaad kan als je kindje elke dag in bad gaat. Tja ik weet het ook niet eigenlijk, neem aan van niet, alleen dat zijn huidje misschien wat droog wordt, maar ik doe hem dan insmeren elke dag en in het badje doe ik badolie. Ik las wel in het cbboekje dat je je kindje niet vaker dan 3 keer per week in bad mag doen, maar ja als dat helpt om hem beter in slaap te krijgen, dan doe ik hem gewoon in bad.

5. winnythepooh

@snoozie, vinnie en rianne: slaap lekker, fijne nacht, hoop dat jullie een goede nacht zullen hebben, laat me even weten hoe je nacht is verlopen.

De mijne slaapt (nog steeds) al vanaf 6 uur het is nu half 11 en ik ga ook maar naar bed, merk wel wanneer hij wakker wordt voor de voeding, ik heb overdag geslapen, mocht hij vanacht wakker zijn dan heb ik in ieder geval al wat slaap gehad hahaha

Tot morgen!

Liefs,

6. Life in Pink

Hey Meiden,

Ben benieuwd hoe het is verlopen vanacht bij jullie?

Winny, de hele nacht wakker moeten blijven?? Ik merkte met Lilly wel dat ze meestal per 24 uur maar 1 a 2 keer een ruk van 5 a 6 uur slapen achter elkaar maakte. Dus als die heel vroeg in de avond al was...zaten we 's nachts meestal op :( Dus ik ben benieuwd hoe het is gegaan?

Zelf was ik om half 10 al super moe en ben toen al lekker gaan slapen :)

Groet Snoozie

7. winnythepooh

Yessss, jeeee, joehoe...!

Hij heeft gister zijn huiluurtje overgeslagen!
    Oke, ik mag niet klagen, maar zo ging het:
    Om 17:30 verschoond en daarna gevoed. 18:15 terug in bed en sliep vrijwel gelijk. Daarna was het 19u 20u 21u 22u 23u (meneer sliep nog steeds) ik dacht om 22:30 ik ga ook lekker naar bed lekker slapen, mooi niet dus, ik kwam zelf niet in slaap, omdat ik bang was dat hij elk moment wakker kon worden en of dat ik hem niet zou horen voor de volgende voeding. Dus ik wakker gelegen tot 02:00 toen heb ik hem wakker gemaakt, het was inmiddels 8 uur geleden van de laatste voeding en ik was bang dat hij klokkie rond zou slapen en ik weet niet als hij net 7 weken is of dat al mag en of dat ik hem mocht laten liggen dus het zekere voor het onzeker heb ik hem toch maar om 02:00 eruit gehaald, maar zat wel enorm te twijfelen ik had ook zoiets van, als hij honger heeft wordt hij vanzelf wel wakker toch, maar ik kon niet slapen voor hij gegeten had, dus verschoond en gevoed en daarna is hij gelijk gaan slapen weer toen kwam hij om half 6, half 8 en net om half 10 en heeft al die tijd tussen die voedingen geslapen alleen nu ligt hij te jengelen...

Meiden, hoe ging het bij jullie?

Liefs,

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi allemaal
    Nou gisteravond heeft ze liggen krijsen tot een uurtje of half 9. Weet echt niet wat het was! Toen is ze in slaap gevallen en twijfelde ik of ik haar wakker moest maken voor de laatste fles. Ze lag zo lekker te slapen dat ik het niet heb gedaan. Ze heeft toen geslapen tot 03.00 uur. Na de fles heeft ze liggen huilen tot 04.30. Toen hebben we haar ingebakerd in de swaddel-me en heeft ze geslapen tot 09.15 uur. Na deze fles heeft ze niet meer geslapen. Ze ligt nu nog wakker om der heen te kijken in bed en te huilen. Soms is ze stil..
    Ik heb haar helemaal niet uit bed gehaald voor de visite. ze hebben alleen even bij haar bedje gekeken toen ze wakker was.

@ Snoozy: Fijne vakantie! Tot gauw weer!
    Ik word volgende week 25 jaar. Ik werk bij de politie in Utrecht.
    @ Winny: Hm lekker recept! Maar ik moet echt afvallen, haha er moet nog 10 kilo af. Ben vanmorgen begonnen met de crosstrainer thuis.
    Echt lullig inderdaad van je ex. Knap dat je het allemaal alleen doet hoor!
    @ snoozy: Leuk hoor texel! Gefeliciteerd met jullie huis! Spannend, wanneer krijg je de sleutel?
    @ winny: Misschien heel kort in bad? En goed de huid vet houden. Misschien niet elke keer met shampoo doen.
    Lekker dat je kindje zo lang heeft geslapen gisteravond!
    Wat een geweldige nacht heb je gehad!! Je zal wel trots zijn!

9. winnythepooh

@rianne:hey wat vervelend dat ze elke keer zo huilt. Heeft ze misschien uitslag op haar lichaam? Of krampjes? Wel hartstikke goed van je dat je haar niet uit bed hebt gehaald voor de visite en ik denk ook voor de fv goed is geweest om haar even door te laten slapen. Als je de fles geeft, drinkt ze dan alles op? Of wil ze nog meer?
    Succes met afvallen, maar ook blijven genieten he meid? Vaak helpt het al om wat meer water te drinken en wat gezonder te eten (maar niet minder eten). Het voordeel met bv is dat je snel je kilo's kwijtraakt. Ik was binnen 1 week al weer op mijn startgewicht:).
    Ik doe hem savonds niet meer dan 5 min in bad en ik was zijn haren nog niet ik doe enkel wat badolie in bad en daarna smeer ik hem in met bodylotion. Zijn gezichtje is wat droog, maar ik mag daar geen creme opsmeren van het cb omdat hij last had van babyacnee (komt door de bv). Ik was eerst bang dat het koemelkallergie was, maar dat is het gelukkig niet!
    Ja ik ben er superblij mee dat het zo is gegaan gister, maar omdat ik dus een gebroken nacht had ben ik dus gebroken haha, mijn vader is boodschappen voor me aan het doen dus ik ga daarna zelf ook even slapen maar weer. En ik denk dat me mannetje zo komt voor de voeding het is alweer bijna 3 uur geleden, tijd gaat snel he?(when you're having fun:D)

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nou ze bleef maar gillen en wakker liggen. Ze krijgt nu de fles maar valt elke keer weg. Ze is natuurlijk moe van het huilen.
    Moeilijk hoor, moet ik haar nou wakker houden met de fles of op bed leggen en kijken wanneer ze weer komt.. het hele ritme is nu al naar de klote natuurlijk..

@ Winny: We maken 120+4 dus dat wordt ongeveer 135 cc. Ze drinkt dat meestal wel op maar laat soms ook wat staan.
    ja ik blijf ook genieten hoor. Ik ga niet op dieet ofzo, ik begin gewoon alleen met sporten erbij.
    Volgens mij kan het badje zoals jij omschrijft dan geen kwaad hoor! Als het helpt, lekker blijven doen dan.
    Als alles goed gaat, gaat de tijd inderdaad snel! De uurtjes dat ze huilen gaan zooo langzaam!

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Toch 80 ingekregen maar ze viel echt bijna in slaap. Ze ligt nu in bed, ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    En ze jankt weer ... pff ik weet het echt niet meer.
    Mijn vriend is vanavond om 12 uur pas thuis :(

13. Life in Pink

Wow, Winny, wat een heerlijke nacht moet dat voor je mannetje zijn geweest! Jammer dat je wakker bent gebleven...dat had ik dan ook, ik kon niet slapen omdat ik dan verwachtte dat ze elk moment kon komen...hahaha, vanavond gewoon lekker gaan slapen als het weer zo gaat! Hier zei het cb tegen mij dat ze tot een week of 9 eigenlijk niet veel langer dan 6 a 7 uur tussen de voedingen mogen (anders even cb bij jou bellen om te vragen welke richtlijnen zij hanteren) de bloedsuikers kunnen dan namelijk heel laag worden en daar kunnen ze, in het ergste geval van flauwvallen en heel naar worden.

Ik heb trouwens 5 weken bv gegeven en 1 week gekolfd, maar ik viel er niet van af hoor...dat werkt bij sommige wel maar bij vele ook niet helaas...

Rianne, wat naar dat lenthe zo ontzettend moet huilen steeds. Als je echt geen idee hebt waar het aan ligt, dan zou je eens naar een Ostheopaat kunnen gaan. Wij hebben dat met Lilly ook gedaan toen ze 2 weken oud was. Ik heb vrij lang geperst (ruim een uur) en daar heeft ze dus 'klem' gelegen een uur. Hierdoor had ze een heel stijve nek en had ze al heel snel een voorkeurshouding ontwikkelt. Dit zorgde er ook voor dat ze pijn had en veel huilde. De ostheopaat kan deze klachten al heel snel verminderen.
    Gister trouwens op kraambezoek geweest bij een meisje van 2 weken oud. Ze lag heerlijk te slapen, heel rustig in haar wandelwagen in de kamer waar wij ook allemaal zaten. Mijn man en ik keken elkaar echt aan van, hoe is het mogelijk!! Zo was dat dus echt niet bij Lilly, die sliep dus gewoon niet!!!
    Jij dus bij de politie, werk je 'op straat' of op het kantoor?? Lijkt me buiten toch altijd best een eng beroep.

Wij krijgen 1 november de sleutel, we hebben er heel veel zin in!

Nu het huis soppen en opruimen zodat de makelaar foto's kan maken :)

Groet Snoozie

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ snoozy: Ja ik zal dat van die osteopaat eens vragen als ik weer naar het CB moet. Ik heb namelijk 1,5 uur geperst en ze is met de vacuum gehaald.
    Ze is nu al 5 min stil, durf het bijna niet te typen, want zul je zien dat ze zo weer huilt..
    Ik werk normaal op straat bij de politie maar tijdens mijn zwangerschap bij de recherche. Na na mijn verlof ga ik voorlopig ook weer even bij de recherche starten omdat ik weer op conditie moet komen en al mijn bevoegdheden weer opnieuw moet laten testen. En vind het wel lekker om nog even niet met de onregelmatige diensten te starten. Maar het kan idd behoorlijk heftig zijn in de wijken waar ik werk. Mijn vriend werkt er ook trouwens.

Succes met de makelaar!

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    En ze krijst weer ..

16. winnythepooh

@rianne:heh wat vervelend dat ze zo blijft huilen. Ja moeilijk is dat he met die voeding, ik zit ook altijd te twijfelen als hij eindelijk dan zo lekker (lang) ligt te slapen om hem dan wakker te maken ja of nee. Ik had ook gehoord dat je niet langer dan 6 uur zonder voeding mag laten slapen, gister op de reunie ook een moeder met een dochter inmiddels 10 weken oud, die huilt overdag alleen en slaapt dus niet en slaapt savonds 10 uurtjes en ze is dan blij dat ze eindelijk slaapt en maakt haar dan ook niet wakker voor de voeding. Hier ook een krijsend kind, mijn vader presteerd (weet hij ook niet natuurlijk) het altijd om binnen te komen als ik net aan het voeden ben :x dus na de voeding even met hem "gespeelt" maar hij ging paar keer geeuwen dus wakker in bed gelegd, met als resultaat...tja, krijsend kind, nou ja ik hoop dat dit een verwerking van prikkels is en hij vanavond weer lekker doorslaapt haha (we shall see). Ja wel ff lastig, ook omdat je vriend pas vanavond laat thuis is...oh de mijne is nu stil (maar voor hoelang).

Weet je wat ik wel merk sinds ik dit onderwerp geopend heb en zo goed met jullie erover praat dat ik wel veel sterker geworden ben, hebben jullie dat ook? Niet snel meer in paniek en makkelijker met het huilen om kan gaan.

Snoozie: ben je al op je vakantiebestemming?

Rianne: ja wel spannend hoor politie op straat, ik ken die bepaalde wijken in Utrecht wel, geen pretje! En is misschien inderdaad een idee die ostheopaat. Ik let ook erg op de houding van mijn kindje, maar hij heeft gelukkig geen voorkeurshouding, ik leg hem altijd zo in bed en dan kiest hij zelf een kant met zijn hoofd en ik merk dat hij gelukkig zelf afwisselt.

Snoozie: zal ik dan toch maar gewoon die 6 uur maximaal aanhouden? Ik moet volgende week pas naar het cb ik zal het dan nog wel even navragen.

meneer huilt weer...

17. winnythepooh

Bedankt, voor alle steun! En Snoozie succes met het verkopen van je huis. Waar woon je (als ik vragen mag)?

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Pff zat er net beetje doorheen. Staat mijn moeder in een keer aan de deur. Mijn vriend had haar gebeld. Nou even alles eruit gejankt hoor. Ik vind het zo erg dat ik niet weet wat er is en dat je eigenlijk gewoon niks kan doen.
    Ze bleef net weer huilen, nog een beetje voeding gegeven en weer in bed gelegd, muziekdoosje aangedaan. Volgens mij is ze nu even stil maar ik weet zeker dat ze niet slaapt en zo weer gaat huilen. Ze is al wakker vanaf 9 uur vanmorgen.
    Vervelend dat je vader elke keer met voeden komt. Jij zit daarna inderdaad met een krijsend kind :(

19. winnythepooh

Hey Rianne,

Wat fijn dat je moeder er is, goed dat je even uithuilt. Toen mijn kereltje ook zo overstuur was dat hij gewoon knalrood werd en helemaal onder het zweet stond werd het mij ook even te veel en gelukkig was mijn moeder er toen ook en kon ik ook even bij haar uithuilen, dat lucht wel op en zij is toen met hem gaan lopen en hij werd gelukkig toen rustig.
    De mijne lag net te slapen, maar hij is alweer huilend wakker geworden.

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier is ze nog stil..

Laat je hem nu in bed huilen of wat doe je dan?

Deel Deze Pagina