HELP!mijn baby wil niet slapen!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door winnythepooh, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik lees mee met dit topic al een paar dagen..want.. jaaa... ook ons kindje pakt het slaap moeilijk en zodra ze wel slaapt houdt ze het niet lang vast.

resultaat... oververmoeid kindje..
    vannacht ook een nacht gehad waarop ik uiteindelijk om 7.45 op bank zat flink te huilen vanwege de pijn in mijn lichaam en pijn in mijn hart.. door frustratie ga ik rare gedachtes krijgen (schaam) en ben dan zo bang dat ik haar wat aan doe .. ik heb mijn vriend maar wakker gemaakt omdat ik het echt helemaal zat was..
    ze kwam ok elk 2 uur drinken.. daardoor ook kampen.. daardoor slecht slapen.. (niet slapen) en zodra haar ogen dicht vallen en ik denk oke.. ze gaat het nu pakken.. geen 5 minuten weer in bed en ze begint weer...

we hadden net een hele goede week achter de rug.. waar ze echt bijna alleen sliep overdag en snachts wel 6 uur tussen voeding zat en nu opeens weer drama..
    wat ik vervelend vind is dat denken dat het uiteindelijk weer goed gaat alleen om dan weer paar dagen later te voelen hoe je je voeldde in de eerste paar weken..

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    hee pixie

Vervelend zeg :( snap dat je helemaal radeloos bent.
    Schrijf en lees lekker mee hier!

Ik ben nu het boek "regelmaat en inbakeren" aan het lezen. Er staan echt herkenbare dingen in. Maar ik vind het zo moeilijk om in de praktijk te brengen..

Hier is het trouwens nog stil.. wat geniet ik nu van de stilte in huis. Durf gewoon niet te gaan kijken bij der.

3. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

@rianne: hey, hij had rond 12 uur gegeten en net ging hij weer zo huilen nadat hij wakker werd en zag dat het al bijna 3 uur was dus ik d8 nou dan ga ik hem maar gewoon uit bed halen voor de volgende voeding en dat heb ik ook gedaan heb hem verschoond en daarna gevoed en nu weer in bed gelegd, maar hij ligt wakker te jengelen en hij heeft de hik zo te horen en dan gaat hij zeker niet slapen. Hoe is het bij jou nu?

@pixie: welkom en doe inderdaad vooral lekker mee. Rust en regelmaat is toch wel (zijn we achter gekomen) iets wat goede resultaten boekt (over het algemeen) het heeft tijd nodig en je moet er wel consequent in zijn. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je al wat van de tips gebruik hebt kunnen maken. We weten hoe je je voelt...

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ winny: Ligt hij nog te jengelen? Hier is het nog steeds stil... ze slaapt dus al een uur!

5. winnythepooh

@rianne: ik ging bij hem kijken omdat hij dus zo huilde en hij had net 30 min daarvoor een voeding gehad, maar hij lag zo op zijn handjes te sabbelen dat ik hem maar WEER aangelegd heb en toen zag ik zijn oogjes draaien en heb ik hem in zijn bedje gelegd, nu is het stil, hij slaapt, voor hoelang, zien we dan wel weer haha..maar dat probleem wat vinnies heeft heb ik dus ook wel af en toe, dat ik me onzeker maak over of hij wel genoeg binnen krijgt, zeker als hij dan zo kort op elkaar komt, maar dat gebeurd niet zo heel vaak en misschien komt het wel omdat hij gister zo lang geslapen heeft, dat hij dan toch wat te kort gekomen is ofzo?

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou inbakeren hebben we geprobeerd en het lijk niet echt te helpen. mijn vriend vind het soweiso zielig eruit zien dus posi is hij er nog niet over.. ik wil het wel nog blijven proberen want ze word namelijk daardoor minder snel hysterisch .. heb ik het idee..

ik enk dat ik weer achter ben gekomen waarom ze de laatste paar dagen zo weer moeite had met slapen weer.. want het leek net zoals de vorige keer voordat ze een slaap (rust) week kreeg.
    2 en een half dag niet poepen en dan opeens 3 keer flink poepen in een dag.. vorige keer was gelijk alle kramp weg en ad ze inhaal slaap..
    ze is nu weer aan het inhalen lijkt het.. want ze sliep vannochtend tussen 8.30 en 12.00 en toen heb ik haar gevoed (ging ze poepen daarna) en nu weer slapen vannaf 14.30 en ze slaapt nogsteeds.

ik heb nu ook de voedingskussen om haar heen gedaann bij beide slaapjes.. ze lijk dat geborgenheid met mama en haar geur fijn te vinden.

7. winnythepooh

@pixiie: oh dat is fijn om te horen! zou best eens kunnen, laten we het hopen voor je!

Hier is meneer met me aan het spelen vandaag haha. Hij sliep maar werd om half 6 toch weer wakker, weer op zijn handjes sabbelen, dus ik dacht, nou dan maar weer voeden, meneer had ook een poepbroek en spuugt hij de helft van de voeding weer uit, toen had ik zoiets van ja, nou is het mooi geweest, je gaat lekker je bedje in en je huilt maar lekker ff, nu ligt hij in bed en het is tot nu toe stil, maar hij ligt wel wakker volgens mij.

Zeg hoe lang doen jullie met een pak luiers (27 stuks) ik gebruik ongeveer maximaal 8 luiers per dag en doe 1,5 pak per week. Ik gebruik pampers, ja lekker duur, maar die van de kruidvat kreeg hij steeds natte kleren van, het was of plassen of poepen in die luiers, beide ging niet want dan liep er 1 door en ik verschoon om de 3 uur, werd er gek van, dus toch maar weer over op pampers...

8. winnythepooh

pfffff.........echt drama hier vandaag en maar huilen weet het ook ff niet meer!!!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    misschien ook poepen ;)

10. winnythepooh

toch maar ff uit bed gehaald en bij mij in de woonkamer gezet, tegen mijn principes in, maar kon het ff niet meer aanhoren...poeh

11. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    hallo meiden hier een drukke dag met veel visite, ze is tussen 2 voedingen in wakker geweest, 1 keer ff gehuild van de krampjes maar verder stil. Vannacht geslapen van 11 tot 3 en toen tot 6:15 en toen tot 9:45. Na de voeding van 6:15 heeft ze even gehuild.

Rianne, ik heb ook heel veel gehuild omdat ze huilde. En die van mij is nog niet eens 2 weken. Dus jullie hebben het al veel langer. Als je het niet meer trekt hulp zoeken hoor.

Pixie jij ook hulp zoeken. Mijn vk heeft me echt super ondersteund.

Winny vervelend he dat je niet kan zien wat je kind binnenkrijgt. Door teveel voeding krijgen ze weer krampen enz. Wegen helpt wel om te zien wat ze binnen krijgen maar is zo een gedoe.

Ik wens jullie allemaal een fijne nacht, morgen lees ik even verder bij.

Liefs vinnies

12. winnythepooh

Vinnies: oh fijn om te horen dat het vandaag zo goed is gegaan, hier zoals je kan lezen niet zo goed, gisteravond wel super gegaan! Ik heb niet zo'n weegschaal en die wil ik niet hebben ook eigenlijk veel te veel gedoe inderdaad. Hij zit nu bij mij in de woonkamer en sabbelt nog steeds op zijn handjes maar hij heeft vanaf 3 uur nou elk uur voeding gehad dus weet het ook ff niet meer...Jij ook fijne nacht en tot morgen, ik blijf nog ff online hihi

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Nou hier gaat het ook weer K*T. Ze huilt al weer een uur na de voeding...

14. winnythepooh

@rianne: hoi, hoe ging het verder vandaag? Bij mij niet zo goed zoals je kan lezen. Ik heb meneer net weer aangelegd en toen viel hij aan de borst in slaap en heb hem net in zijn bed gelegd omdat ik toch vind dat hij gewoon in zijn eigen bed moet slapen ook al vind ik het rot om hem dan weer wakker te moeten maken, hij is nu stil, ik weet niet voor hoelang, maar ik heb de spullen al klaar gezet voor vanavond het badje, want bent bang dat het weer huilen wordt, dus ik probeer me er al op voor te bereiden.

Hoe is het verder met jullie?

liefs

15. winnythepooh

daar gaan we weer....hoelang heeft het geduurd, 5 min? pffff

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Winny:
    Wakker gelegen en gehuild van 10.00 tot 14.30. Geslapen van 14:30 tot 17:15. Toen gevoed, toen naar bed rond 18:15 en vanaf die tijd ligt ze al te huilen :(
    Balen dat het ook niet goed gaat daar... :(
    Hier straks ook het badje proberen..

17. winnythepooh

HELP!!!! Ik snap er niets van wat er nou is...

18. winnythepooh

hij huilt zo hysterisch en ik weet niet om wat..hij is verschoond en heeft meer dan genoeg gegeten... :(

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik zit met hetzelfde :(
    Waarom kunnen ze nou niet praten ..

20. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    rianne en winny mijn dochter heeft maagzuurremmers gekregen. Misschien heeft die van jullie ook last van zuur. Daarom bleef ze zo huilen in eerste instantie en wilde ze steeds maar eten. Want dan had ze het niet. En door dat vele eten kreeg ze krampjes.

Wat daartegen helpt is het bedje iets schuin. Mischien werkt dat. In bed liggen ze plat, en bij je op schoot iets schuin. Bij prenatal hebben ze special dingen ervoor.

Hier is het erg goed gegaan vandaag alleen nu huilt ze sinds half 8. Steeds 10 minuten en dan weer stil, en dan weer huilen 10 minuten en dan weer stil. enz. Half 10 gaat ze in dr bad en dan 10 uur laatste voeding en hoop op een nacht lekker slapen.

Dikke knuffel voor jullie meiden!

Deel Deze Pagina