Hallo, Ik vind (officiële) jongensnamen mooi voor een meid. Dat vind ik lekker stoer en toch 'lief'. Wat vinden jullie mooi voor een meisje? - Ted - Mees - Lou/Loe Heeft misschien iemand nog andere suggesties?
Ik vind Lou wel leuk voor een meisje, is trouwens ook een meisjesnaam Sem vind ik ook wel leuk voor een meisje!
Nee sorry, daar hou ik helemaal niks van. Elke keer die verwarring ergens, als je dochter wordt omgeroepen als "Sem Jansen" en er wordt een man verwacht... Is een langere (meisjes)naam geen optie, die je stoer kan afkorten? Bijv. Juliette, afgekort als Jules ? Nou is dit wel een heel vrouwelijke naam, maar hopelijk is het voorbeeld duidelijk.
Ik vind dat ook erg leuk! Mijn dochter heet Charlee! Mees vind ik ook leuk, ik kwam laatst toevallig een meisjes mees tegen! Erg stoer, ik denk dat ik hem als Mace zal schrijven! Ook leuk: Levi Robyn Charlie/Charlee Jordan Ow ja Ted vind ik echt helemaal niks!!
Mees (maar dan geschreven als Mace) vind ik erg leuk. Ook Robin en Levi vind ik erg leuk voor meisjes!
Ik snap dat het erg persoonlijk is! Je moet er inderdaad van houden.... Meer suggesties zijn welkom!!! SUPER!
Robin Billy Dani Charlie Devi (zo heet onze zoon alleen schrijf je het anders) Daan (afgekort van Daniëlle)
Je moet er van houden, maar het zou fijn voor je dochter zijn als ze haar naam toch wat geslachtsspecifieker kan maken, indien ze dat wil... denk ik. Sam(antha)
Ik vind Mees of Robin leuk voor een meisje! Mace zou ik niet snel doen (Engelse betekenis daarvan is een soort pepperspray).
Ik hou er ook wel van, alhoewel Ted me net iets te ver gaat. Robbin vind ik heel leuk voor een meisje. Sam Renee Jamie Jip