niet inloggen

Discussie in 'Over deze site' gestart door sim, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

kon ineens vanaf vanavond niet meer inloggen, hoe kan dat? heb schijfopruiming gedaan etc, cookies verwijdert en uiteindelijk het systeem een paar dagen terug gezet.. dat laatste heeft dus geholpen blijkbaar... vind het zo raar, normaal kan ik gewoon hier komen zonder me elke keer in te loggen, behalve als ik de cookies verwijder dan moet ik opnieuw inloggen, snap er niks van...wat kan dat geweest zijn?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Ahum ...

Dat was ik die de session repair knop indrukte en verwachtte dat ie te zien zou krijgen .. weet u zeker dat u alle sessions wilt repairen.

Maar ... dat zei die niet .. hij zei direct:

Session repair status OK en nog wat OK's.

Om de pijn toch enigzins te verzachten van al jouw schijfopruiming, systeem terug zetten, cookies verwijderen ... alles was OK.

Sorry :oops:

Jan.

3. sim

sim Niet meer actief

hihi, geeft niet hoor, gelukkig was alles ok! mijn computer is lekker schoon, en ik weet nu in elk geval dat er geen eng virus in mijn computer zit. :bounce:

4. sim

sim Niet meer actief

is er iets verandert in de instellingen, want ik moet nu sinds vandaag bij elk bezoek opnieuw inloggen (terwijl aangevinkt staat log bij elk bezoek automatisch in..) hoe krijg ik dat weer automatisch, dat vind ik veel handiger...

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    moet dan toch aan jou pc liggen hoor sim want ik heb er totaal geen last van

toch maar weer je cookies verwijderen

succes

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Hoi sim,

Dat heeft waarschijnlijk te maken met de instellingen van XP.
    Wat je zou kunnen proberen is het volgende:

Sluit alle openstaande vensters. Ga via je configuratiescherm naar internet opties en dan naar het tabblad privacy, klik op dit tabblad op de knop websites. Controleer of Zwangerschapspagina.nl in het onderste vlak staat. staat ie daar niet typ dan in het bovenste witte vlak onder 'adres van de website' de url van Zwangerschapspagina (http://www.zwangerschapspagina.nl) en klik op toestaan, daarna op OK en nogmaals op OK, dan sluit je je configuratiescherm weer en probeer het dan eens opnieuw.

Jan.

7. sim

sim Niet meer actief

kee, bedankt, ga ik even proberen!

Deel Deze Pagina