op visite

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik vroeg me af als jullie op vistite gaan hoe laat ga je dan ivm het slaapje van je kind? of pas je de slaaptijd aan?

mijn dochter slaapt van 12 tot 14 a 16uur
    om na 15 a 16 nog te gaan is erg laat vind ik...
    hoe kan ik dit het beste doen?

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    voor het slaapje gaan en dan daar laten slapen...
    En dan na het slaapje terug na huis...

3. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ligt er natuurlijk aan hoe oud je meisje is en of ze overal slaapt. Maar wij doen het inderdaad ook zo, op visite laten slapen, maar ons zoontje slaapt natuurlijk nog in zijn draagmand en is een makkelijke slaper.

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ruim 15 maanden

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Tja, dan kan je niet anders dan voor of na haar slaapje gaan natuurlijk... Het is natuurlijk wel moeilijk, ook al met eten natuurlijk, maar voor ze gaat slapen vind je dan geen tijd om weg te gaan?
    Ofwel de visite naar jou laten komen :)

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik ga pas als ze wakker word, spreek gewoon een flexibele tijd af.
    As zondag heb ik bijv. om 15.00/ 15.30 afgesproken, mocht ze dan nog niet wakker zijn gaan we later, neem ik gewoon eten mee, eet ze daar wat.

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Tot 6 maanden sliep hij ook in de wandelwagenbak, dus dat was makkelijk. Maar sindsdien plan ik bezoekjes altijd na een slaap. En nu hij nog maar 1 keer slaapt is dat vaak ook pas na 4 uur. Meestal blijven we dan wel eten. Of ik ga 's ochtends, hij redt het nu wel tot 1 uur.
    In de auto slapen is ook handig, maar dan moet je wel een langere reistijd hebben. Maar soms is een half uurtje net genoeg om er weer ff tegen te kunnen.
    Over het algemeen probeer ik hem zoveel mogelijk thuis te laten slapen.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.248
    7.287
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik probeer dingen net na de boterham te plannen. 's Ochtends ben ik vaak in de weer. Eva slaapt van 10:30 tot 12:00, dan boterham en dan hebben we de hele middag nog. Eva slaapt 's middags namelijk niet meer, dus dit is wel heel makkelijk.

9. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Mijn dochter is bijna 4 maanden, dus slaapt nog heel veel, maar ik plan dingen óf 's ochtends (rond 10.00-10.30) of 's middags na d'r slaapje. Als ik 'r laat liggen slaapt ze soms wel door tot 16.00/17.00, maar als ik ergens heen ga, spreek ik meestal rond 15.30 af, dan haal ik 'r rond 15.00 uit bed. Hier is 15.30 een hele normale tijd om op visite te gaan.

10. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Als wij op visite gaan, doen wij dit meestal 's ochtends en gaan dan rond de klok van half 12 weer naar huis waar hij zijn boterhammetjes eet en dan naar bed gaat. Heel soms als we 's middags weg 'moeten' stop ik hem iets eerder in bed en maak hem rond de klok van 2 uur 's middags wakker. Zorg er wel voor (mocht hij niet uit zichzelf wakker worden) dan hij minstens 2 uurtjes heeft geslapen (anders is hij chagerijnig :) )

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik spreek altijd na Louise haar slaapje af of laat haar sochtends slapen zodat ze haar middagslaapje kan overslaan. Maar het ligt er helemaal waar we naartoe gaan en hoelang.

12. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    We proberen wel wat rekening te houden met C zijn slaaptijden (nu 14 maanden). Maar als dat niet lukt, dan blijft hij gewoon wakker. En dat gaat vaak prima.
    Soms wordt hij wel iets humeuriger, maar dat valt vaak wel mee.

Als we echt lang op visite gaan, de probeer ik wel een slaapplek te regelen. Of als we ver gaan, zijn slaaptijd in de auto-rij-tijd te plannen.

13. Als ik het van te voren weet laat ik haar wel eens 's morgens een lange ruk maken. En laat ik haar haar middagslaapje overslaan.
    Of ik laat haar aan de einde van de middag voor het eten nog een uurtje slapen.

Of ik neem het campingbedje mee

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik probeer de visites altijd te plannen voor of na zijn middagdut. Hij slaapt meestal van 1 uur 's middags tot een uur of 3/4 uur. Meestal of van te voren of na het avondeten een uurtje ergens naartoe.

Deel Deze Pagina