Help! Mijn buik groeit wel erg hard!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Naomy, 4 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Naomy
    Misschien kan je hem beter in je album zetten.
    Ik krijg hem nog steeds niet te zien.
    Er staat een of andere tekst van photobucket oops my photo isn't there of zoiets.
     
  2. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik zie ook geen foto Naomy....
    Gina
     
  3. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ik zie hem wel :)

    maar een leeg vruchtzakje is wel normaal hoor met zes weken, ik had ook een echo rond zes weken en daar was ook alleen maar een leeg vruchtzakje te zien, twee weken later zag je al een hartje kloppen.
     
  4. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    1 vruchtzakje, het is dus geen tweeling. Je zal zien dat je over 2-3 weken een hartslag hebt hoor!

    Groetjes van Kiki.
     
  5. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    gelukkig dat stelt me gerust! Dankje meiden!

    Maareh als het 1 eiig is dan? hebben ze dan ook ieder een eigen vruchtzakje...ja sorry nooit opgelet bij biologie :oops:
     
  6. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik zou er gewoon van uitgaan dat het er eentje is hoor. waarom is een tweeling zo belangrijk voor je? Je zult zien, (denk ik) als je over een tijd weer een echo hebt en je één klein hartje ziet, ben je helemaal ontroerd! Ik hoop voor je dat alles goed is en zal duimen, meid.

    Nu je hebt gezien hoe klein zo een vruchtzakje is, begrijp je vast ook beter dat zelfs een vierling, je buik nog niet dik zal maken (in deze tijd van de zwangerschap) Zullen inderdaad darmen geweest zijn.
     
  7. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Je hebt mij nooit horen zeggen dat het belangrijk is voor me!
    1. we lopen thuis gewoon wat te ouwehoeren.
    2. ja het zit in de familie.
    3. heb ik eerder in dit topic gezet, dat ik liever 2x 1 heb dan in 1x 2...zou het leuk vinden en ze zijn natuurlijk van harte welkom, maar als ik het voor het kiezen heb heb ik ze liever achter elkaar
     
  8. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Ik zie hier op mn werk trouwens ook geen foto meer, zal m thuis even in mn album zetten ;)
     
  9. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hi Naomy,

    Wat kl*te dat je nou weer zo lang moet wachten.
    Volgens mij, maar ik ben geen expert, kun je bij 8 weken met een vaginale echo in de meeste gevallen wel wat zien. Waarom je dan 3 weken moet wachten....?

    Succes in ieder geval!
     
  10. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Ik denk dat ze het zekere voor het onzekere nemen. dan ben ik 9 weken en is er in ieder geval wat te zien.
     
  11. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi hoi

    We gaan nu allemaal duimen dat het goed gaat komen etc.! ja 6 weken is natuurlijk ook inie minie he voor een echo!
    meid, als je wat kwijt wil gooi het lekker van je af op het forum! genoeg mensen om je te steunen! kom op. 3 weken is lang maar het kindje groeit als een trein, ik had ook met 9 weken een echo en je ziet het dan ook al goed hoor! dus we gaan je gewoon door die 3 weken heen praten en loodsen! en voor je duimen. misschien zijn er nog wel meer met zo`n ervaring, met 6 weken een echo dat je nog heel weinig zag en dat het met 9 weken wel allemaal duidelijk te zien was!
    en als je het niet vertrouwd ofzo. gewoon aandringen op vaginale echo over anderhalve week ofzo!

    xx
     
  12. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Dankje das lief van je :)
     
  13. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Als je bij mij in het album kijkt zie je een echo van 5 wkn en 2 dgn.
    Je kunt alleen maar een zakje zien en geen vruchtje.
    Misschien helpt dit je gevoel op een rit te zetten.
    Ik heb wel een week later nog een echo gehad en daar kon ik het vruchtje wel zien.
     
  14. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Op het moment dat jij je echo hebt ben ik bijna uitgerekend (9maart) Wie weet als jij voor het eerst je mooie baby,tje ziet in je buik heb ik mijn baby,tje net op mijn buik! Succes meis met wachten!!!

    Gr Carry
     
  15. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hallo,

    Was even benieuwd of je al meer wist?
    Of ben ik nou weer veel te vroeg?
    Wist niet precies wanneer je nou weer voor controle was, maar wil graag even weten hoe het met je is, en hoe de echo was.

    Groetjes Kalush
     
  16. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Ik moet over precies 2 weken pas weer heen ;)
    Evengoed bedankt voor je belangstelling :D
     

Deel Deze Pagina