Sinds gisteren.... Als ik iets intik bij google, bv ah.nl, dan zoekt ie het op, maar als ik dan op ah.nl klik gaat ie ineens naar een of andere pagina "Gomeo" en dan kan ik nergens meer heen!!!! Via mijn bladwijzers kom ik wel bij de dingen, maar als ik met google iets wil opzoeken krijg ik dit dus! Waardeloos want ik heb google nodig voor mijn school!!!! Ik gebruik trouwens Mozilla Firefox. Ik heb al Systeemherstel geprobeerd, maar hij geeft dan aan dat ie het systeem niet kan herstellen ivm een onbekende fout.... Raar!!!!! kan iemand mij helpen?
je kan proberen je cookies enzo te verwijderen uit firefox. crtl+shift +delete is de sneltoets. weet niet of het helpt maar het niet willen herstellen lijkt er een beetje op dat je Windows beschadigd is.
Je hebt gewoon een virus... lees hier meer: Op één pc hier in huis werkt Google niet meer, de site gaat gelijk door naar Gomeo. Komt dit iemand bekend voor? - Zoeken op het web Help
Zou jij voor mij een nederlandse link kunnen plaatsen van iets van Malwarebytes downloaden en hoe je het moet gebruiken? Ik kan nu namelijk geen een website meer vinden