Weet niet wie van de dames wel eens producten bij de kapper haalt zoals van Schwarzkopf Professionel etc? Ik ben gisteren naar de kapper geweest en heb daar SK BC Repair&Care Sealed Ends gehaald. Tube van 75ml kost maarliefst 14 euro! Toen was ik thuis en heb ik gezocht en kwam ik op een site waar je echt alle kappersproducten van Schwarzkopf, Biosilk, Fudge etc online kan kopen tegen dikke kortingen. Zo kostte dat tubetje op die site maar 7 euro ipv de 14 euro in de winkel en betaal je voor een fles Shampoo van SK Prof Repair&Care 1250 ml ( 1,2 liter!) 22 euro. Ze hebben er van alles, ook haarkleuringen, dingen als sprays voor moisturizing etc etc Dus wie dat wel eens gebruikt, misschien een tip; www.kapperskorting.com (kijk naar de prijs incl btw!)
zo bestaan er ook gewoon 'groothandels' die gewoon in de stad zitten oid, daar kan je het ook allemaal kopen, alleen scheelt dat qua prijs niet heel veel geloof als met bij de kapper. wel kan je er verf kopen, en dus met profesionele producten je haar verven!! als je de juiste verhoudingen maar gebruikt
Kappersgroothandel is echt specifiek voor kapsalons/kappers die een kvk-nr hebben. Nu heb je sommige groothandels waar je als particulier ook kan kopen, maar dat scheelt niet veel met wat je in de kapsalon betaald. En als je het op zo'n site wil bestellen betaal je ook nog verzendkosten, dus al met al kom je een beetje op hetzelfde uit. En het is wel zo dat kappersproducten vaak geconcentreerder zijn dan de spullen van de drogist, dus waarschijnlijk als je het goed gebruikt doe je er ook veel langer mee!
Ik weet niet waar je vandaan komt maar bij ons in de buurt staat op maandag (gorinchem ) en donderdag (leerdam) een groothandel op de markt scheelt heel veel en als ze iets op dat moment niet bij hebben kan je het bestellen nemen ze het een week later voor je mee! ik heb zelf als kapster gewerkt nu nog alleen bekenden enz. dus haal daar altijd mijn spullentjes en ook voor mijn en mijn mans haartjes onze verzorgingsproducten, de echte groothandel maak ik wel gebruik van maar heb je eigenlijk vaak kvk voor nodig bekende werkt er dat scheelt ik gebruik zelf ook veel schwarzkopf en betaal vaak per product 6-8 euro en dat is de officiele kapperslijn
Als je kijkt bij 'registreren' is er de keuze 'prive' of 'zakelijk'. Dan kun je dus ook als particulier gewoon bestellen, lijkt me. Thanks voor de tip!
Op kapperskorting.com kan je als particulier zeker bestellen! Ik doe het al 2 jaren... Bestel daar haarverf etc om zelf mijn haar (en dat van mijn mams) te blonderen. Ideaal, goedkoop en super service!
Het gaat hier JUIST om dat het zoveel scheelt met wat je bij de kapper betaald he. En mbt verzendkosten: als je boven de 30 euro besteld betaal je geen verzendkosten. Dit staat dan ook met lettertype 800 heel groot bovenaan de site Als ik bij een kapper koop heb ik voor 30 euro 2 tubes van 75 ml, en als ik hier bestel heb ik er 4 voor 30 euro want vanaf 30 euro betaal je geen verzendkosten. Dus al met al: -Je kan er prive kopen , GEEN KVK NODIG -Je betaald geen verzendkosten na de 30 euro. -De prijzen zijn zeker wel minder dan in een kapperszaak Dus ja, dit is wél goedkoper dan in een kapperszaak. Anders had ik het niet gepost.
www.hairshop.nl is ook goed, heb daar heel veel besteld. Mijn vorige werk (extensions) leveren hieraan en zij leveren het door aan kappers en consumenten tegen bijna inkoopprijzen. Zij leveren bewust aan consumenten, is gewoon een grote markt. Lekker bestellen, scheelt echt enorm veel geld!
Ik bestel mijn producten (Tigi) in de UK via ebay, dat is nog veel goedkoper. Bovendien kan ik dan grote verpakkingen bestellen, kappersformaat zeg maar.
ik heb ook wel besteld bij kapperskorting, ging prima!! En later via ebay! Ik gebruik de BC moister spray na het haren wassen, die is super! en ook schuim, wax, gloss spray etc. van Osis
Wella enrich zelfwarmend haarmasker. Zo gauw het in aanraking komt met je hoofdhuid begint het helemaal te gloeien. Heerlijk. Normaal idd E20 en op deze site E15.... Scheelt nogal zeg. Bedankt voor de link!