hallo allemaal ik heb sinds een week steeds last van een soort opvliegers en het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen. ben ook met grote regelmaat heel misselijk.... heeft iemand hier ervaring mee of tips voor? kusjes
Geen idee meid. Zelf ben ik tijdens mijn eerste zwangerschap 3 keer flauw gevallen. Daarvoor en erna nooit meer. Bij kwam het tijdens m'n zwangerschap door warmte. 1 keer in Turkije van m'n stokje gegaan en 2 keer in bad. Maar toen was ik al wel over de helft....
das waar. en ik heb dit vroeger ook al is gehad maar toen slikte ik nog de pil... die slik ik nu al een jaar of 4 niet meer en sinds toen ook geen last meer van gehad (idd marloesje wel bij extreme warmte maar ik heb het deze maand juist erg koud...) ik snap dr niks meer van
@ pammy ik heb idd wel een redelijk lage bloeddruk altijd maar daar heb ik al jaren geen last meer van gehad.
als je je nou duizelig blijft voelen zou ik maar even langs de ha gaan voor alle zekerheid je weet maar nooit
Ja dat was ik idd wel van plan ja, ik functioneer namelijk niet al te best zo ik hoop maar dat het een positief teken is dan heb ik er namelijk wel wat duizelingen enzo voor over 8) heb vandaag wat zwangerschapstesten op de site bestled als die woensdag binnen zijn ga ik er maar gelijk eentje tegenaan gooien denk ik