Dochter van bijna 11 maand drinkt wel maar plast bijna niet..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mavi derya, 17 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik maak me nu wel een beetje zorgen mijn dochter van bijna 11 maand plast al een paar maanden super weinig.

Ze krijgt bv op verzoek en groeit verder goed en is vrolijk.

Maar ze kan met 1 luier de hele dag doen dan is hij nog niet super nat. Vanmiddag heb ik haar om 12.30 een luier om gedaan net om 20.00 was die nog droog. En morgenochtend is hij dan ook nog niet eens vol.

Poepen doet ze ook maar 1x per week max maar dat is altijd al zo geweest.

Iemand enig idee hoe dat kan of herkent iemand dit?

2. sophia2016

sophia2016 Bekend lid

10 apr 2016
    866
    3
    0
    Nu dat ik dat zo lees

Mijn zoontje nu 1 jaar heeft ook altijd eigenlijk al kunnen doen met 1 luier vanaf ochtend tot avond

Al verschoon ik hem wel tussen door natuurlijk hij krijgt ook bv op verzoek

En poepen om de dag soms minder

Hij groeit goed vrolijk

Luier van de nacht wel altijd goed vol

3. Veera

Veera Niet meer actief

Persoonlijk vind ik dat wel erg weinig. Krijgt ze verder niets te drinken? (Zodat je kunt zien hoeveel ze drinkt wat helaas met bv zo lastig is)
    Hier dronk ze melk en daarnaast had en heeft ze de hele dag een rietjesbeker/fles met water of sap. Ze vraagt nog niet om drinken dus kan ze t altijd zelf pakken. Ze drinkt met gemak 400ml op deze manier extra
    Om te vergelijken, hier heeft ze 3 hele volle dus kletsnatte plasluiers op een dag

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ze krijgt na het eten meestal een beetje water in een rietjes beker maar dat is maar 50cc ongeveer.

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Dat is inderdaad niet veel. Ik zou haar denk ik toch tussendoor meer aanbieden. Weet niet hoeveel bv zeer nog drinkt(lastig te zitten natuurlijk), maar bij mij wou de op die leeftijd geen bv meer hebben. Je kunt over de hele dag wat water aanbieden of gewone melk bij het brood eten. Heb ik hier ook gedaan vanaf een maand of 11. Wel duurde het hier even voordat ze ook echt veel dronk. Ze moeten natuurlijk best even wennen aan die nieuwe smaken.

Deel Deze Pagina