Bij sommige kinderen werkt de ene methode bij dr ander niet. Als kind en kind slaat. Is het niet de bedoeling dat ouder gaat slaan. Zo bedoelde ik het niet.
merk wel aan mijn kleine draak dat ze graag de touwtjes in handen heeft. zoonlief zat net op de stoel in de tuin en zij op een andere stoel. ze klimt eraf, gaat bij hem op de stoel zitten achter hem en schopt m er doodleuk vanaf. zoon op de grond aant huilen en zij zat trots op haar troon. was op dat moment nét binnen en zag het door t raam dus helaas niet snel genoeg erbij om het te voorkomen. ze is meteen naar de strafhoek gegaan en na 2min zitten 'sorry' tegen haar broer(natuurlijk uitleggen waarom ze daar zat en dat dat niet mag) en toen was alles weer koek en ei rustig gegeten zonder drama of gemep. na het eten douchen. ik doe ze dan samen tegelijk onder de douche want manlief is niet thuis. ze stonden er dus samen onder en zij duwt hem onder de douche vandaan en gaat er zelf onder staan met een big smile. weer straf gegeven, 1min nu want ze zat te rillen van de kou wat ik dan weer sneu vond. terug onder de douche en toen wilde ze t na 5min weer doen en heb haar deze keer tegen gehouden (woehoe!) en dat vond ze absoluut niet leuk maar deed verder niks meer gelukkig. toen naar bed, broer kus gegeven en niks aan de hand. zijn beiden lief gaan slapen