Met dat weer weten we niet wat te doen dus welke films zijn leuk? Zoontje is wel geen gemakkelijke, vind veel niet goed Wat hij leuk vind : casper en emma, the good dinosaur, rio, brandweerman sam, nijntje Wat hij niet leuk vind : disney, op 1 of andere manier herkent hij alle disneyfilms en is het uitzette, uitzette, uitzetteeeeeeeee . En drukke films vind hij ook niet leuk. Disney met pixar hebben we wel kans op zoals rio en the good dinosaur. Is binnenstebuiten iets? Welke films zijn nog leuk?
Mijn dochter vind binnenstebuiten erg leuk. Wiplala doet het ook goed. Pipi langkous, verder is ze dol op Belle en het beest en frozen alleen dat is dan weer Disney. Korte sprookjes zoals Roodkapje en Hans en grietje zijn ook favoriet
Puppy patrol? Madagascar 1t/m 3 (waarschijnlijk wel Disney?) Kikkerdril is ook leuk (schijnt, ik vind het saai, maarja) Binnenstebuiten was hier niet boeiend, na 3 minuten was ze al afgeleid. Toy Story
Mijn oudste heeft dat ook met Disney, ik snap er niets van, ik ben dol op Disney! Een paar uitzonderingen zijn er: De leeuwenkoning Jungle Book 101 Dalmatiƫrs Lady en Vagebond Tarzan Verder vond hij toen hij 3 was erg leuk: Finding Nemo A bugs life Toy Story Sprookjesboom de film Nijntje de film Platvoet deel 1 tm 699 (ofzoiets ) Dinosaur Nu zijn zijn favorieten: The good dinosaur Kung fu Panda Hoe tem je een draak Dinosaur King
Maya de bij? Is ook een film van. Hier is frozen favoriet, maar daar vinden jongens misschien niks aan.
Hier vond hij Monsters Inc. onwijs leuk, en verder series zoals peppa big (maar daar kan hij nonstop naar kijken; dus kun je makkelijk aanzetten als film), Masha en de beer, Bumba en nog een paar van die tekenfilmpjes. De Polar Express kent hij ondertussen helemaal uit zijn hoofd - dat is een acute verslaving geworden. Dat hebben we in december een keertje aangezet toen Sinterklaas weg was, en plotseling begon hij te roepen: IK BEN DE KONING VAN DE NOODPPPPOOOOOOT (Noordpool) en brult hij heel hard INSTAPPUUUUHHHHH bij elke trein. Sindsdien probeerde hij hem elke dag te kijken. Ergens begin maart mocht het om de dag en we zijn nu ongeveer 1 halve week Polar Express vrij. Ik dacht er even aan om hem een badge te geven voor het volhouden van zijn afkickprogramma, maar dat ging me net even te ver.
Vanmiddag hebben wij Knorrtjes grote film gezien. Wel Disney, maar absoluut geen drukke film. Is Woezel en Pip ook wat?
Heb je ook al de films van Casper en Emma ( hoe het begon en op wintersport? Die zijn ook echt heel leuk. Wat hier ook erg graag gekeken word is Molletje.
Het zijn dan wel niet echt films, maar Buurman en Buurman en charlie en de getallen is hier echt favoriet.
Capser en emma? Alle afleveringen en de 3 films een stuk of 20 keer schat ik . Nu in april is Capser en Emma vrolijk kerstfeest 'de film' En in juni komt capser en emma gaan naar afrika in de bioscoop. Ik hoop zo dat deze wordt uitgezonden bij de kleuterbioscoop We hebben de film pororo racen met de vriendjes gevonden. Ofzoiets. Hij vind het geweldig maar heb het liefst films die voor hem en ons leuk zijn
Een nieuwe Casper en Emma, ik ga een heel blij kind krijgen Die van vrolijk kerstfeest kende ik nog niet, is die op dvd? en in Afrika wachten we nog even op. Ik hou ervan. Ook in kerstsfeer en zelfde idee is kerst met Linus. Ook al zo leuk!