Zij is 9 maanden en draagt al maat 92. Dat is toch voor iemand van 2 jaar? Ik vind het best wel raar zij is niet dik maar wel lang. kijk maar ..moet ik mij hier zorgen over maken?
zorgen zou ik mij niet maken hoor hoe lang is zij dan? hier een meisje van 10 maanden die was bij 9 maanden ook heel lang volgens de metingen. 74,5 cm zit in maat 74 maar wat omvang past zij ook nog in maat 62 zo smal.
Ik heb echt geen idee hoe lang zij is. Laatste afspraak bij de cb was met 6 maanden..toen was ze ook al lang volgensmij 74 cm toen welke klwdingmaat draagt jouw kindje nu dan?
Ja ze is wel groot, mijn dochter is bijna 21 maanden en heeft mt 80/86. Maar zorgen maken is een groot woord, hoe lang zijn ze in jullie familie?
ik moet over 2 weken weer naar het bureau ze draagt nu net maat 74 meer jurkjes enzo dat is makkelijk broeken zijn al snel te kort Met 6 maanden was zij 72,6 cm
Ja maar dan? Je kunt haar moeilijk in de hete was doen om te krimpen toch? Jullie meid word gewoon foto model met dr lange benen!
Dat shirtje lijkt me wel veel te groot zitten bij haar armen, ik denk dat het een jurkje is. Welk merk is het? Sommige merken vallen heel erg klein. Maar een baby van 9 maand die maat 92 heeft lijkt me een beetje uit verhouding. Mijn lange dochter zat op die leeftijd bijna op de +2 lijn qua lengte en ging toen naar maat 80. Maat 92 had ze met 1,5 jaar.
Mijn dochter was met 6 maanden 73,5 cm en nu is ze 14 maanden en 86,8 cm. Ze draagt nu 86 en als iets klein valt 92. Dus 92 lijkt me wel erg groot qua maat. Ik maak me ook weleens zorgen over de lengte van mijn meisje, want ze gaat steeds verder van de +2 lijn af, maar kan er nu weinig aan doen. Ikzelf ben ook 183 en mijn man 200cm, dus ook niet heel vreemd.
ah kleding past nooit perfect! Dus dat zegt denk ik vrij weinig. Onze dochter is 78.5 cm en past qua breedte van broeken bv 74, maar sommige kleding heeft ze qua (been)lengte 86 nodig. rompers 74-80 zijn te klein maar een maat groter verzuipen dr armen in..
Heb 2 jaar bij Prenatal gewerkt en daar verkochten we veel kleding en ik ben er in die 2 jaar wel achter gekomen dat maten eigenlijk weinig zeggen.. heb ook wel eens een moeder van een kindje gehad van 9 maanden die nog in maatje 68-74 paste.. dus zou me geen zorgen maken
Trouwens, mijn vent is 5 maanden en ik ga nu richting de maat 74. Vergeet niet dat wij Nederlanders/westersen ook steeds langer worden. De groeicurven moeten dan ook regelmatig weer worden aangepast omdat de gemiddelden niet meer kloppen. Misschien is het ondertussen weer tijd voor een nieuwe curve?
Ligt inderdaad vaak aan het model, mijn zoon zit tussen 68-74 in maar heb een overhemd van de HEMA maatje 80, want die leek even groot als een longsleeve daar maatje 74. Dus zegt niet altijd wat..
Zou me geen zorgen maken. Hier een zoontje van 7 mnd die de +2 lijn volgt. De ene maat is de andere ook niet bij Z8 heeft hij 74 en prenatal bijna 86.
Maten zeggen heel weinig. Hier meisje van bijna 2 over het algemeen in maat 98/104. Maar ze heeft ook nog een broek maat 80 aan en er is al een trui in maat 104 naar zolder gegaan
Hier 1,5 jaar. Bovenkant en jurkjes maat 92/98 Broeken maat 86 Rompers 98/104 vind niet fijn als die zo strak zitten als ze slaapt