Bloednerveus... Na 5 keer proberen en een jaar stil gestaan te hebben, gaan we vandaag voor de 6de keer opnieuw proberen... Mondeling theorie auto b. Ik doe het letterlijk 7 kleuren in me broek. Knikkende knieen hardslag op standje 200 en zwetende handjes. De laatste 2 keer dat ik het gewoon op de normale manier had geprobeert was ik zo bang dat ik bijna was flauwgevallen. Omdat ik adhd heb en het voor mij echt niet te doen is heb ik dus voor een mondeling gevraagd. Heb me kruisje meegenomen zodat mijn opa me bijstaat en me kleine in me buik die me zal steunen. 1 uur begint het en kan ik rustig op mijn gemak de toets gaan maken. Me buikje is helemaal weggevallen doordat ik zo nerveus ben... Duimen jullie mee? Mag het nu eens gaan lukken voor mijn kleine in me buik!
Ow wat onwijs rot dat je er zo tegen op ziet! Lekker makkelijk praten als ik zeg dat dit helemaal niet nodig is! Je kunt het best!! Zet hem op meid! Je gaat dit halen vandaag.
He wat jammer nu.. helaas weer gezakt voor 1 punt teveel. Gelukkig heeft ze doorgenomen wat er mis is gegaan. Ik heb te ver doorgrzocht haha Morgen maar weer een nieuwe afspraak maken nu gaan we er weer voor. Ze zei volgende keer lukt het vast dus we gaan het nogmaals proberen
Shit zeg!! Maar knap dat je het gedaan hebt! Voelde je je nu wel wat meer op je gemak? Volgende keer gaat het vast lukken..
Zo echt wel, Echt een aanrader! voelde me al zoveel rustiger, geen last van misselijkheid zweten hoofdpijn en hardkloppingen. Heb alweer een nieuwe aangevraagd voor 17 juli. Ben benieuwd of het gaat lukken nu, presies de vragen waar je even goed voor moest kijken en erg logies was was verkeerd de 'moeilijke' vragen had ik allenmaal goed... Blond?? nee hoor haha