ik had dus wel eens syoss gekocht maar vindt het niks...is al gelijk weer eruit en het was een permanente kleuring Ik kan ook bij de groothandel kopen, wat eigenlijk veel goedkoper is en veel mooiere kleuren, maar het aanbrengen is gewoon veel makkelijker vanuit zo`n pakketje niet?
mmm dus ook maar eens de kruidvat kopen...ach het is eigenlijk allemaal hetzelfde en uiteindelijk even slecht!!
Heb dit nou ff mee zitten lezen, maar ik vroeg me af waarom anti roos shampoo hier nog niet is neergezet.. heb het altijd al zo gedaan..
Met een blonde kleur wat oranje/ geel is duurt het veeeeeeeel te lang eer dat een anti roos shampoo echt effect heeft. Moet de ts zolang voor "gek" lopen , sorry dat ik het zo noem
ik gebruik altijd parelblond van syoss maar mijn haar is echt blond. zelf zou ik nog een verpakking erover heen gooien en zilverschampoo ik ga vanavond kleuren ik doe eerst uitgroei behandeling met blondeerpoeder op de uitgroei 10 minuutjes daarna kam ik mijn haar door met blondeerpoeder uitspoelen en dan de syoss nr 9-5 parelblond dit is dan het resultaat echt wel blond vind ik het met beetje grijsachtige gloed ik kleur mijn haar 1 keer per 2 weken en gebruik een halve verpakking omdat mijn haar zo kort is
Hoe staat het er nu mee? heb je al wat geprobeerd? Ben gister ook zo eigenwijs geweest om het zelf te verven. De oranjekleur is er nu uit, maar het is behoorlijk geel nu. Mn moeder brengt hier zo een fles zilvershampoo van swarzkopf (die schijnt erg goed te zijn, dus als het werkt laat ik het je weten) dus die ga ik straks even proberen. En anders zoals eerder gezegd kun je asblond erover doen. Zal hier helaas niet gaan, omdat mn hoofdhuid (achterop) geirriteerd is na het ontkleuren, dus hoop dat zilvershampoo nog gaat werken en anders moet ik als kanarie de kerstdagen door
als het nu geelig is zou ik het alleen met asblond kleuren dat is niet blonderen alleen een as erover zou ik zeggen
Heeeey daar ben ik weer Nou, ik heb er asblond overheen gedaan. Het oranje/geel is een heel eind geneutraliseerd, maar nog niet hèlemaal verdwenen. Maar zoals het nu is, ben ik op zich wel tevreden..Ik moet alleen wel zeggen dat m'n lengten ìets naar groen neigen. Volgens de kapper zit het tegen groen aan, maar is het dat echt niet, eerder wat mat as kleur.. Mirell, bij jou is het dus wèl de kleur van de verpakking, zo had ik het ook willen hebben. Een mooie koele kleur blond.. De reden dat ik het niet opnieuw heb geverfd met dezelfde kleur van Syoss is dat het best agressief spul is en er tijdens het uitspoelen best veel haar in de wasbak lag..Kapper zei dat de kans op meer haaruitval/breuk groot was als ik er nòg een blondering overheen zou doen en dus voor de veiligheid beter voor een spoeling kon kiezen... Verder moet ik over de Syoss kleuring zeggen dat het, buiten dat de kleur verkeerd uitpakte, m'n haar wel heel erg mooi, glanzend en glad maakte... Als de kleur wel goed was geweest, had ik er zèker vaker voor gekozen...Verder ben ik geen Syoss fan, vind de shampoo bijvoorbeeld echt bagger Ook heb ik donderdagavond een pony laten knippen. Heb vrijdag de hele dag complimentjes gehad op mijn werk Echt een matamorfose...Gek is dat toch..Ben lekker aan het lijnen en dan wil je gelijk alles anders. Andere kleren, andere kleur haar en een andere coupe...Als klap op de vuurpijl vroeg een collega die niet wist dat ik aan het lijnen ben, "hoeveel ben jij afgevallen jòh" Het is dus duidelijk te zien.. Kortom, ik ga vrolijk de feestdagen in
mooi zo. voor t groene kan je dan die antiroosshampoo (duurt wel ff) proberen. maar zou verder niet klieren en als je een goede conditioner wil van dove hair repair. blauwe flessen. zijn super. (advies van mijn kapster) ik heb zelf een permanent gehad. maar mijn haar was daar vreselijk droog van geworden. en die dove helpt goed. hopelijk is t gauw naar wens allemaal