3 weken na bevalling.. erg groot stolsel!?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Little91, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little91

Little91 Lid

12 dec 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Ik ben 3 weken geleden bevallen van een super mooi meisje..

Mijn baarmoeder heeft een afwijkende vorm.. de vorm van een W..
    Er zit een soort 'schotje' in.
    Ik moest in het ziekenhuis bevallen, omdat ze bang waren dat daarom de placenta minder makkelijk los zou laten.
    De placenta kwam inderdaad erg moeilijk, ik heb een spuit gekregen.. de hebben met zn 2en keihard op mn buik staan duwen.. en vervolgens kreeg ik 4 zetpillen..
    Ze waren bang dat er stolsels achter mijn 'schotje' zouden blijven zitten..
    Vervolgens is er een echo gemaakt.. en dachten ze dat ik wel leeg zou zijn..

Ik heb normaal gebloed, ben geen stolsels meer verloren.. en 2 dagen geleden dacht ik dat het bijna over zou zijn.
    Nu vond ik het gister weer wat erger worden.. wel donker rood.. oud bloed! en het stonk sinds 2 dagen vreeselijk!
    Deze week had ik telkens af en toe al wat buikpijn, wat ook zo weer weg trok.
    Nu stond ik vanavond onder de douche.. en ik verlies in een keer een vreeselijke grote prop bloed.. ik schrok me dood!

Ik heb meteen de verloskundige gebeld, en het verhaal uitgelegd.
    Zij is dus bang dat het me vliezen zijn, dat is niet erg.. als het maar niet erger word..
    Ik moet mijn tempratuur in de gaten houden.. en het mag niet erger worden.

Heeft iemand dit eerder gehad? en hoe is dit afgelopen?
    Ik voel me er namelijk helemaal niet prettig bij.. en wat zouden ze gaan doen als ik dus inderdaad weer terug moet komen?

X

Deel Deze Pagina