Help! Mijn haar valt uit!

Discussie in 'De lounge' gestart door Mirella28, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Tja ik weet dat het erbij hoort, dat je na de bevalling last krijgt van haaruitval, maar ik vind het toch wel erg veel en erg lang duren.... :(

Is er iets wat ik hier tegen kan doen? En hoe lang duurt dit normaal gesproken?

Alle tips zijn welkom!

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ik heb het ook en vraag me af wanneer er een eind aan komt... Heb echt zo'n gevoel dat ik op een gegeven moment uitkom op een Bruce Willis kapsel :oops: :)

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Van mijn vriendin die kapster is.

In principe verlies je niet meer haar!
    Door hormonen tijdens de zwangerschap kan het zijn dat je dan juist minder haaruitval hebt.
    Normaal verlies je zo'n 100 haren per dag.
    Dus als je tijdens je zwangerschap een vollere bos hebt gekregen, dan moet je er tijdens die maanden van genieten.

Daarna gaan weer nieuwe hormonen je lichaam schoonmaken. En zo verlies je ook de oude haren die je al te lang hebt vastgehouden.

Vandaar ook dat veel mensen tijdens de zwangerschap duf, futloos en dof haar hebben. Dit omdat het oude haren zijn die allang niet meer nuttig zijn.

Dus in principe word je echt niet kaler. Het is alleen irritant om je grote bos te verliezen!

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou irritant is het zeker. Heeft manlief zijn lange manen afgeknipt en vinden we die niet meer overal, begin ik... :)

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Ik heb er zeker 6 maand last van gehad. Had ook het gevoel dat de vlecht steeds dunner werd.....

6. Niet meer actief

haha hier ook last van gehad, stond zelfs te janken van al die boossen haar, na een kuurtje vitamineB-complex werd het echt minder.. (raadde de huisarts me aan en het hielp wel)

Deel Deze Pagina