hallo dames, ik heb een vraagje aan jullie tijdens echo 10 wk is er geconstateerd dat het hart van mn baby in week 8of9 gestopt is. omdat mn lich. het niet vanzelf afstootte is er gekozen voor curretage. wat ik van jullie wil weten is zijn er dames die ook zoiets hebben meegemaakt maar nu "gezond" zwanger zijn of al mama zijn geworden. ben nogal ongerust dat het weer mis zal gaan. dus goede voorbeelden zijn meer als welkom
ik zelf niet, maar wel mijn zus en vriendinnen. Dus hoeft niets te zeggen over volgende zwangerschap hoor. Sterkte
Hallo Nisa, Ook ik dacht elf weken zwanger te zijn maar bij de eerste echo bleek dat het hartje gestopt was met kloppen rond de 7 weken. Mijn lichaam heeft het ook niet afgestoten. En nu... zie banner heel veel sterkte
hey meid ik heb hetzelfde als jij meegemaakt maar ben nu alweer 17 weken zwanger.dus heb vertrouwen al is dat heel moeilijk. groetjes
Hoi Nisa, Hier ik ook met 10 wkn echo te horen gekregen dat het hartje met 7wkn gestopt was ik heb via pillen weeen gekregen en zodoende het vruchtje verloren. Daarna 1x ongi geweest en Zwanger.. helaas weer een miskraam met 10wkn en dit x ben ik gecurriteerd. Daarna bewust gestopt 3 maanden en daarna geprobeerd na de 2e maand gewoon weer zwanger.. Zie Banner geef het niet op hoor !
Hoi, ja ikke heb toen ik de 1e keer zwanger was, ook een mk gekregen en heb daarna een gezonde zoon gekregen die nu inmiddels 19 maanden is, daarna heb ik weer een mk gekregen en nu ben ik weer 15 weekjes zwanger van de 2e.
dit geeft echt goed moed als je zoiets heb meegemaakt is het altijd moelilijk om het van je af te zetten. ik ben zo blij dit te lezen en jullie alleeeeeeeeeeemaaal gefeliciteerd.
Bij mij was t niet zeker of ik gecurreteerd moest worden, t was met zo'n 5 weken gestopt met groeien en heb t een maand aangekeken (nooit meer!) maar kwam niet los. Was al wel aan t slinken op de laatste echo maar bleef muurvast. Uiteindelijk curretage gedaan en ben een liter bloed verloren toen, ging niet helemaal goed... Daarna ging t nog een keertje mis "spontaan" heel heftig gebloed en 3 maanden buikpijn gehouden na t geheel terwijl op de nacontrole niks meer te zien was. Al met al was t herstel na de curretage beter en sneller, hoe heftig zoiets emotioneel ook kan zijn. En nu gaat t al zo'n 13 weken goed! Mijn moeder heeft ook 3 mk gehad, waarbij 1 curretage, dus zit in de genen. Ze zouden de procedure niet gebruiken als ze er niet zeker van waren dat t geen ingrijpende consequenties heeft (denk ik dan). Succes ermee, t is niet leuk een kleintje te moeten verliezen!
Ik heb een vraag voor diegene waarvan het hartje niet meer klopte. Was er geen bloed verlies of hadden jullie al en gevoel dat het mis was
ik had geen druppeltje bloedverlies en had ook niet echt het gevoel dat het mis was dus het nieuws kwam hard aan.voelde me eigenlijk op en top zwanger maar ja zo zie je maar dat je lichaam je flink voor de gek kan houden helaas. groetjes
Het is allemaal zo vaag Want ik had eerst allemaal kwaaltjes en nu zijn ze weg, maar ze zeggen dat het nog niks hoeft te betekenen Moet nog 2 weken wachten voor mijn 1ste echo. xxx jayni
ik had ook helemaal geen bloedverlies of pijkpijn/ krampen , helemaal niets. zelfs na 2 wk gestopt te zijn nog steeds braken misselijk, "melk" (vloeibaar wit iets) uit beide borsten dus bij mij kwam het ook zeker hard aan ik had al 2 echo s gehad en baby groeide helemaal goed. helaas het was te mooi om waar te zijn. maar JAYNI dat je nu minder symptomen hebt zegt niets negatief ik had wel veel sypmtomen maar dat bleek ook mis te zijn. het hoeft idd. niets te betekenen en denk aub niet negatief. het is vast allemaal in orde wacht lekker rustig je echo af zal je vast zien dat alles ok is