Leuke site/programma(te downloaden) om korte filmpjes van telefoon te bundelen

Discussie in 'De lounge' gestart door D83, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wie heeft een leuk idee om (makkelijk) korte filmpjes vd kids gemaakt met de telefoon achter elkaar te zetten en te branden op n cd of dvdtje
    Als t mogelijk is ook met scenes van de digitale camera aant dat zijn ook korte stukjes over t alleen
    Ben zo panisch dat ik alles kwijt raak (foto's druk je makkelijk af) dat ik al n back up heb ed maar t ook graag zo uit de kast kan pakken om terug te zien (dus ni online of via tel of lap)

Alvast bedankt!

2. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Gewoon Windows Live Movie Maker voor gebruiken. Zit standaard op je PC als je Windows hebt :)

Je kan er ook foto's tussendoor doen, alles mooi in elkaar over laten lopen, muziek en tekst er bij zetten en nog zo veel meer... Als je een video hebt kun je er de stukken mee tussen uit knippen die je er niet in wil hebben etc. Een handig programma en gratis. Ik gebruik het dagelijks om slideshows voor onze gasten te maken van de foto's en video's die we genomen hebben tijdens het duiken. De mogelijkheden zijn uitgebreid.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx voor de tip, nooit geweten
    Zal eens kijken
    Op welke cd of dvd brand j t?
    Hoeveel uur kan erop?

4. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Voor onze gasten brand ik geen CD's meer maar stuur alles via We Transfer. Voorheen gebruikte ik 700 MB cd's en 4 GB.

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Kun je daarmee ook beelden draaien? Filmpjes van mijn telefoon staan vaak niet recht :(

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goeie vraag!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Als j nou 1 a 2 uur film hebt past dit debk ook nooit op n cd? Of op die van 4 gb wel? Of heb j dvd's nodig n zoja welke?

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nog 1 vraagje want zit f in t programma
    Zie dat j geluid kan toevoegen maar kan t geluid van de scene zelf ook uit?

Deel Deze Pagina