hoop niet dat je huisdieren heb.. en wat als je kind niet wil luisteren? die kunnen er namelijk ook wat van
Ts, ik denk ook dat je de hond weg moet doen. Je geeft aan dat je er voor hebt gekozen om hem te nemen, je dit ook af wilt maken door hem te houden. Maar als je er niet 100% voor gaat en het beestje heeft hier last van ( zacht uitgedrukt ) , dan doe je het beestje meer plezier met herplaatsen dan hem zo te behandelen ( of juist het gemis aan het behandelen ). Moet wel zeggen dat ik het erg flauw vind dat jullie er geen geld in willen steken, of je man de hond nou wel of niet wou, hij is er.. En als de een geen baan heeft en dus geen geld, vind ik dat de ander dan bij moet springen. Met oplossingen moet komen ipv alleen maar te vloeken op zo'n beest.
Wat een onzin! Mijn buurvrouw heeft een onwijze hekel aan dieren maar dat is de liefste moeder die er bestaat. Net als mijn oma. Vind het ook een zeer kwetsende opmerking.
Ik ben het wel een beetje met annabel eens hoor, kijk meppen hoeft niet. Maar je moet wel laten zien wie de baas is. Lief zijn wanneer het kan, maar ook streng als hij iets doet wat niet oke is. Dat hoort gewoon bij opvoeden, of dat nu kinderen of honden zijn. Maar in het geval van TS? Geef dit hondje lekker aan het asiel! Want dit hondje is niet het probleem. Jij bent het probleem, of je dat nu leuk vind of niet. En wat een vent heb je toch.... Bah.
ik zou m weg doen. En ondanks dat ik niet slecht ben voor dieren (al heb ik ze zelf niet en wil ze ook niet meer) komen ze voor mij in de verste verte niet in de buurt van de rang van kinderen.
hahaha dat dacht ik ook al dat dat dus geen handig vergelijk was...... maar ondertussen vergaste hij ook heel wat kinderen......
het gedrag van honden is te danken aan de opvoeding... als je hond net zo consequent opvoed als je kind zijn het de trouwste dieren die er bestaan.. dus ja in die zin vergelijk ik honden met kinderen... de manier hoe jij het opschrijft is ook niet erg netjes... dus dan kan je het kwetsend vinden maar als je het amders had meergezet had je andere reactie kunnen verwachten
Een hond op het balkon vind ik echt niet kunnen. Dat is pas dierenmishandeling. Honden horen ruimte te hebben.