Help mijn hondje geeft een relatie probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 12 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ladygaga, als jij een hond aanschaft terwijl je man dat niet wilt dan ben jij diegene die voor relatieproblemen zorgt en niet de hond. Ik hoop voor de hond dat deze nog opgevoed gaat worden. En anders herplaatsen naar iemand die wel een hond goed op kan voeden?

Ja krijg nu vast veel mensen over mij heen maar ik ben van mening dat een hond ergens moet zijn waar hij zowiezo door iedereen gewenst is en waar het een gedegen opvoeding krijgt. Ook als dat betekend dat hij herplaatst moet worden.

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik denk dat gemiddeld zp het met je eens is hoor..

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Behalve als het hun eigen hond is natuurlijk.
    Een topic als dit is verre van uniek :)

Hier een kat met een relatieprobleem...
    Maar eh.. Je zult van mij hier geen topic zien :)

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ok ja ik had eerder topics gelezen over dat mensen eerst alles 10x herhaald uit de kast moeten halen en anders maar gewoon moeten accepteren omdat het onacceptabel is om een dier te herplaatsen..

Tja, soms moeten mensen van te voren beter nadenken, maar in sommige gevallen is het voor het dier gewoon beter om herplaatst te worden en dat werd destijds nog wel eens over het hoofd gezien.

In dit geval denk ik echt dat de hond elders beter af is. Mits hij bij de juiste persoon terecht komt (en dus ook eerlijk het karakter en de problemen aangegeven worden).

Deel Deze Pagina