HELP!! mijn hoofd is leeg!!

Discussie in 'De lounge' gestart door anna6, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    In augustus hopen mijn ouders 25jaar getrouwd te zijn. Een feest opzich natuurlijk, maar nu willen we ze als kinderen graag een cadeau geven.
    Het moet eigenlijk iets blijvends zijn, en het mag rond de €300 kosten.
    Sowieso wilden we graag een fotoreportage met het hele gezin geven, als aandenken dan. Heeft er nog iemand een geniaal idee voor een leuk cadeau?
    Liefs, Anna

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Servies beschilderen.

Wit servies kopen en iedereen met speciale verf laten verven.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
  4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou denk ik een heel mooi fotoalbum maken. Met daarin foto's van hun trouwdag en andere belangrijke gebeurtenissen in hun leven (denk aan zwangerschappen van zowel jullie moeder als die van hun kinderen, kleinkinderen, jullie eigen trouwdagen om maar wat voorbeelden te noemen.)
    Ik zou dan aan de linkerkant de foto's mooi versierd inplakken (soort van scrappen) en aan de rechterkant bij elke foto/gebeurtenis een verhaal/herinnering van één van jullie (of de kleinkinderen als ze misschien al iets kunnen schrijven)

Een hoop werk,maar wel iets heel leuks en blijvends! Een persoonlijk cadeau namens jullie allemaal.
    Daarbij zou ik dan inderdaad ook en foto doen. Is ook altijd leuk :)
    Met het geld dat over is, valt er misschien nog wel een weekendje weg te geven voor jullie ouders? Een soort tweede kleine huwelijksreis?

5. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    wat een origineel idee; servies beschilderen! Alleen heeft m'n moeder vorig jaar net een heel nieuw servies gekregen, dus ja...;)
    @Minyaweth: Super zeg! Leuk idee en het kost inderdaad wat tijd en moeite, maar we hebben ook nog even! Het enige probleem is dat je dan van alle foto's negatieven nodig hebt om ze opnieuw te kunnen laten afdrukken, anders worden alle albums geplunderd:D
    Nou goed, we denken er nog maar eens even over na... Bedankt voor de reactie hoor!

6. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Leuk idee van Minyaweth zeg, ga ik ook onthouden... ;)

Enne, Anna, scannen kan natuurlijk ook he, stuk haalbaarder dan overal de negatieven van zoeken.

Deel Deze Pagina