Hoi iedereen, Zoals de vraag al gesteld is: wat ga jij doen met oudjaarsavond? Thuis, met wie, uit etc.... Ik weet het nog niet. Manlief werk in ploegendienst en moet werken en is tegen 22.45 uur thuis. En ik zit ook nog met zoontje van 1,5 jaar. gr vruchtje
Ik ga naar mijn moeder, mijn vriend moet de volgende dag om kwart voor 6 werken...en ik ga echt niet alleen beneden zitten aftellen hahahaha.
Bereikbaar zijn voor het werk. Als ik dan net iets voor 00.00 thuis kom, met manlief en de kids vuurwerk kijken en als de kids in bed liggen gezellig met de buurtjes proosten op het nieuwe jaar.
Wij vieren het bij ons thuis. Voor het eerst in ons eigen huisje. Gezellig met vrienden. Mijn mannetje heeft ook altijd super mooi vuurwerk. Dus dat wordt een top avondje!
nog geen idee maar zal of gewoon thuis zijn of met ouders, hier of bij hun. oud en nieuw doet me ook niet zoveel eerlijk gezegd. wij liggen meestal om 1 uur op bed hahaah
voor het eerst met vrienden, daarvoor altijd met familie. We gaan lekker wii-en, spelletjes spelen, lekkere dingetjes eten en babyknuffelen, hihi...
Ik vindt tegenwoordig oudejaarsavond maar SAAI! Vroeger(lees voor de kleine meid)zaten we met vrienden bij elkaar en gingen daarna stappen. Super gezellig. Nu heeft (bijna) iedereen kinderen en wordt er niet met de kinderen gesleept omdat ze dan niet/weinig slapen. We zitten dus met zijn 2en op de bank.
Ik ben ook heel saai thuis alleen met vriendlief, Vorig jaar zijn wij het nieuwe jaar toch wel heel lekker in gegaan zeg maar, *knipoog* *knipoog*als je hem vat. Om 12 uur lagen wij te ****** hahahaha Mischien dat het dit jaar wel weer zo leuk word
Ik hoop zwanger het nieuwe jaar in Maar ik heb geen idee, misschien komen er wat mensen hierheen. Hadden eigenlijk totaal andere plannen, maar misschien blijven we wel lekker met ons drietjes. We zullen zien!
hier ook thuis,maar niet saai!! we zitten elk jaar thuis omdat onze honden het vuurwerk helemaal het einde vinden als het aan hun ligt lopen ze met rotjes en vuurpijlen in hun mond dus kan ze echt niet alleen thuislaten want ze moeten dan de tuin in anders breken ze mijn huis af door enthousiasme, en ook met de kleine want die wil ik lekker in haar eigen bedje hebben..
hier zijn we dit jaar thuis! met vrienden en wat familie. @truusdemier, duim jij voor mij duin ik voor jou samen zwanger het jaar uit
tot nu toe elk jaar wel ergens heen (familie/vrienden), dit jaar blijven we lekker thuis en vrienden of fam die willen komen zijn van harte welkom.
Uhm geen idee, nog niks besproken, manlief is dan wel jarig blijven misschien wel met zijn 3 tjes wel lekker thuis