Alpro soya drink voor kinderen 1-3 jaar

Discussion in 'Voeding' started by Hajar, Oct 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hajar

Hajar Actief lid

Oct 25, 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie geeft zijn kindje Alpro soya drink voor kinderen 1-3 jaar?

2. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben het een korte tijd gemengd met geitenmelk omdat mijn zoontje moeilijk kon wennen aan de smaak van geitenmelk (en niet tegen koemelk kan).
    Na een paar weken ging geitenmelk goed en ben ik ermee gestopt.

Ik vind die melk mierzoet eigenlijk, ik weet niet waarom je het vraagt?

3. Hajar

Hajar Actief lid

Oct 25, 2010
    302
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben er mee begonnen voor mijn zoon. Met opvolg melk spuugde hij alles uit en nu met deze melk niet. Ik wil graag meer ervaringen van mama's

4. adi

adi Niet meer actief

Ik weet niet of 7 maanden niet te vroeg is voor soya melk? Gewone soyamelk bevat onvoldoende voedingsstoffen voor een baby. Helemaal met 7 maanden, op die leeftijd is melk nog een belangrijke voedingsbron voor je baby.

Je hebt ook opvolgmelk op basis van soya.
    Waarom spuugt hij opvolgmelk uit, merk je dat ie last heeft van koemelk?

5. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Het is echt bedoeld voor kindjes vanaf 1 jaar en het is idd ontzettend zoet. Er bestaat ook Nutrilon Soja bij onze Etos zag ik dat. Die Alpro soja kids is eigenlijk een gezoete sojamelk met wat vitamines en calcium toegevoegd. Heb het wel gegeven maar ze vond het niks en ze bleek niet tegen soja,te,kunnen

6. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Onder een jaar bevat het niet de groeistoffen die je kindje op deze leeftijd nodig heeft. Je hebt ook opvolgmelk op basis van soya of bijv geitenmelk, misschein dat eens proberen?

Hier 1x gehaald in het kader van afwisseling, maar was zo zoet dat mijn zoontje het niet eens wilde drinken toen.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Je kan een proefvoeding aanvragen via nannycare geitenmelk dat is opvolgmelk op basis van geitenmelk.

Share This Page