Nee daarom laat ik ze ook een beetje als ze het alleen onderling doen. Is ook een beetje een fase. Ze doet het niet thuis of als we ergens zijn/op school/ bij vreemden. Dat weet ze heel goed. Ik vermoed dat het wel over gaat
Bij ons is het ook meer bij vrienden en onze 2 oudste zijn onder elkaar ook gewoon pubers dus het echt buiten houden lukt sowieso niet bij ons. Ik blijf wel HEY en boze blik toepassen en dan zie je wel dat ze begrijpen wat ik bedoel en dat is ook al iets. Ik ga zelf terug naar school en onze klascontainer staat op de buitenruimte van een middelbare school. Mijn iets oudere medestudenten schrokkeb zich een bult toen we tijdens de middagpauze tussen de jongeren liepen. Shit, fuck, bro, gast, smet, ik zweer u, boeie, kut,....
Ik zou me dan ook als bro gedragen denk en niks meer wassen, kopen of koken voor ze Edit: gelukkig zijn er meer die zeggen dat biet te accepteren
Oh ja, hier is het: wie boeit.. en idd als we dit naar haar toe zeggen vind ze het toch wel een beetje raar. Hier is het alleen als het eruit floept. Meteen daarna zegt ze vaak ook dat ze geen idee heeft waarom ze mij bro noemt, maar dat het waarschijnlijk komt omdat ze haar vrienden zo noemt.
Dat fucking in echt iedere zin vind ik ook zo tenenkrommend. Ik heb fucking honger, het is fucking laat, ik heb het fucking warm pffff
Pubers kunnen zo zeiken, of...die van mij dan toch. Ik heb open staan in de koelkast: siroop, diksap, dubbelfriss 1 smaak, crystal clear, appelsap en sinaasappelsap. Normaal niet zoveel keuze hoor, maar hadden zaterdag een verjaardag hier. Komt puberella uit de voorraadkast lopen met een pak dubbelfriss. Dus ik roep nee, niet iets nieuws openmaken, er staat nog genoeg in de koelkast en zondag gaan we op vakantie. Nee, ik wil deze smaahaaak. Echt, bekijk het, je kiest daar wat of drinkt water. Echt een reactie erna alsof ze niet helemaal niks te drinken krijgt al 3 weken.
Oh wauw Mijn dochter is 11 en behoorlijk aan het (pre)puberen af en toe. Na de vakantie groep 8. Gisteren kondigde ze aan dat wanneer ze op de middelbare school zit, ze waarschijnlijk wel écht gaat puberen.... Nou heb al even medegedeeld dat je gewoon gedragen ook een optie is..
Hier een 10 jarige met een puberzus die aankondigt dat hij echt niet gaat puberen, omdat hij nu ziet hoe irritant zn zus soms is.
Dat is wel vaker zo wss? En dan een gezicht tot op de grond. De oudste zei: mama de enige die lacht ben jij en daarop reageerde mijn man met ela ela iK OOK ze. Jullie zijn dan ook alle 2 oude mensen was zijn reactie. Oud? Ik ben 36
ja dat ook, wij zijn al stokoud. Ben gister 39 geworden. Ik heb al eens gezegd dat ze moet informeren naar ouders van klasgenoten
Ik vind (mijn) pubers 100x leuker dan peuters. Daar krijg ik echt error van. Met mijn pubers kan ik enorm lachen, en praten, en uitleggen.
Gelukkig maar, met jou werk Misschien zijn mijn pubers wel redelijk relaxed omdat ze als peuter zo extreeeeem waren.
Ja die hoeven de oudste 2 kinderen hier ook zeker niet te gebruiken. Puh, ze mogen blij zijn met zo'n jong stel ouders