Help mijn kind is te dik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaVanSimone, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat meisje nam meer verantwoordelijkheid dan die moeder ;)

Ik heb me echt zitten ergeren - al die smoesjes om niet aan het dieet te houden op vakantie en 'een keertje' in de kroeg, stiekem als de camera niet meer zou draaien. Maar ik denk dat het wel goed gaat komen. Dat meisje gaat er echt voor. Gelukkig maar. Worden ze na zo'n uitzending ook nog in de gaten gehouden?

2. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Manlief &ik hebben het samen gekeken en wat lullig als je dan zo'n moeder hebt! Dat kind heeft meer verantwoordelijkheidsgevoel in dr pink dan die moeder in dr hele lijf...

3. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Wij dachten nog dat je vast van te voren moet tekenen of zo en je de uitzending niet meer tegen kunt houden, want anders doe je dat toc als je er zo op staat lijkt me? Er is inderdaad wat geknipt en geplakt, want het is nog niet zo gek lang geleden dat wij ze zagen met die 'spring-schoenen' en in de uitzending zeiden ze daarna ineens: een paar weken later was het herfstvakantie....terwijl dat dus zeker een stuk na de herfstvakantie is opgenomen.

Ik vind het echt nog steeds niet kunnen dat ze het zo uitzenden, sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen....:(

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, mensen die geestelijk niet helemaal in orde zijn, zoals Rinus en Romana, maar die vrouw had echt geen mentale achterstand, hoor!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Zo'n aflevering vandaag?! TOP FAMILIE! echt super! zo steun je elkaar! heb met tranen in mijn ogen zitten kijken toen ze gewoon 12 kilo was afgevallen!! leuk.
    Dat is mooi.

6. paparo

paparo Lid

8 jan 2012
    61
    0
    0
    Verschrikkelijk...... een kind op die leeftijd... enkel en alleen de verantwoording van ouders......

7. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Nu de herhaling kijken!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    op welke zender komt deze programma? ik kan het niet vinden

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    rtl4 woensdagavond half 10. rtlxl gemist. kan je m terug kijken

En tuurlijk is het de verantwoording van de ouders en erg.. maar vorige week nam de moeder compleet geen verantwoording en gaf nauwelijk steun.

en deze week vind ik het mooi hoe issues uit het verleden hersteld worden voor het kind en fam meehelpt/doet en steunt. en aangeven dat ze fout zaten.

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en ma en stiefpa ook!

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja super toch? toch geweldig dat je zo'n leven dan met zijn alle omdraai? ik hoop dat ze het volhouden! en de gezonde levenstijl voortszetten.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gevonden... dank je wel ga nu kijken

13. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Top idd, dat moeders en stiefvader ook gewoon meededen! Dat mis ik zo vaak... Roepen ze allemaal: 'ja het kind moet afvallen hè?' Dan denk ik 'lekker makkelijk!!'..

Maar over deze uitzending niets dan lof! Leuk om te zien! Wel bizar hoor, dat je op je 14e al ruim 50 kilo overgewicht hebt...

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja nou! dat vond ik ook schrikken de enorme hoeveelheid..

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ben nu terug aan het kijken, had het opgenomen

ben ik de enige die het meisje vond lijken op een volwassen vrouw rond de 23 qua uiterlijk? (kijk nu net 3 minuten) wel echt een hele knappe meid zeg!

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Ja dat vonden wij ook idd....
    Liijkt echt geen 14 jaar...

17. adi

adi Niet meer actief

Ja ik ook.
    Helemaal aan het begin dacht ik even dat zij de moeder was :)

18. fafje

fafje Niet meer actief

komt door dat extreme overgewicht waardoor ze zo'n oude kop had...na die 12 kg, zag je ook gelijk verschil in dr gezicht vond ik...gelijk jogn en fris

hoop dat ze terugblikken, vind het wel jamemr dat het "maar '10 wkn zijn

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Was dit met dat meisje waarbij ze probeerden die jurk dicht te ritsen? Zag ik voorstukje van en vroeg me af waarom 'mijn kind' is te dik was...dacht dat ze 20 was ofzo..

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    die ja!
    ja tis echt al een vrouw om te zien ipv een meisje

Deel Deze Pagina