de uitzending van deze week vond ik wel leuk. ik vond het meisje er ook veel ouder uitzien en me man ook. maar ze is verder wel een mooie meid en ze kreeg veel steun van haar ouders. de uitzendig van vorige week vond ik heel erg. hoe durfde een moeder zo op tv te komen. ik vond het kleine meisje echt zielig en toen ik zag dat ze soms alleen thuisslaapt viel me mond echt open. ik ben nu 21 en ik heb nog nooit een nacht alleen geslapen.
haha ik heb dnek ik op mn 15e voor het eerst alleen thusi geslapen, woodne bij mn vader en die sliep dan bij zn vriendin, maar ik soms ook...alleen ik vodn het toen wel lekker, alleen thuis :d..."ga maar hoor pap" toen ik bij mn moeder woonde en zij eventjes alleenstaand was heb ik ook nog nooit alleen geslapen, omdat ze ene feestje had ofzo ....dat vind ik wel echt raar... ook ALS ik alleen moest eten, lag er gewoon gekookt gezond eten...en geen geld voor de snackbar... en mn moeder was zeeeeeeeeker niet te lui of te chagrijnig mij aandahct te geven, dat ik eerst als een bediende een wijntje moest inschenken voor haar en wat te knabbelen...VOOR HAAR
Haha! Dat kan toch? Ouders die altijd thuis zijn, en dan vanuit huis trouwen en dan altijd met je man samen slapen. Ik vind het niet zo bizar!
Ik vond dit meisje van 14 echt top gesteund werd. Ze zit echt op de goeie weg, hopelijk gaan ze zo door!! Oh en dat reclamestukje voor volgende week, is een klein meisje wat heel hard huilde. Moest nu al huilen.
Die aflevering van gisteren!! OMG! Die vader begon gewoon keihard te lachen samen met die moeder toen ze de dia lieten zien van hoe hun kind er op haar 25ste uit zou zien. En dan met het lopen en beweging. Hoe eigenwijs ben je als moeder zijnde.... heb er gewoon geen woorden voor. Wat een stom mens...
Heb net de aflevering terug gekeken en vond het hele simpele mensen. Zo zagen ze eruit en zo kwamen ze over. Ik denk ook dat ze daarom zo reageerden. En die moeder lachte als een boer met kiespijn, want 1 min ervoor zat ze nog te huilen. Ik vond het goed van Nicolette dat ze wat van het pesten heeft gezegd, hopelijk beseffen nu meer kinderen wat pesten met iemand kan doen.
Helaas ken ik dat gezin! ( wel niet persoonlijk maar ze kwamen vaak in de winkel waar ik gewerkt heb. ) Dat arme meisje was met 2 jaar al "te" dik en die moeder bleef maar snoep chips etc etc etc kopen