@buffysummers, nee dat moet je positief zien! Je bent slimmer geworden hahaha Ik kom overigens alleen maar mensen tegen met 120+ terwijl de gemiddelde in de studio enzo maar rond de 106 lagen...
Goeie scores allemaal! Mijn score was super laag! Heb ook een aantal vragen gemist aangezien dochter ertussen door paar keer wakker werd En om de test nou opnieuw te doen is ook niet leuk want de meeste vragen kan ik me nog wel herinneren dus dan is het niet meer echt Dus maar weer wachten tot volgend jaar!
ik had een iq van 128. helaas wel een paar vragen gemist omdat emily ging huilen. ik vond hem wel makkelijker dan de vorige keer
Nou ik denk dat hij echt niet klopt. Ik heb nu ook 135 en zelfs de laatste 2 vragen nog gemist. Ik vond de logica vragen ook niet logisch. Of die vragen met die symbolen bij de letters en dan een woord vormen. Dat was echt te makkelijk. Volgens mij kan mijn dochter die nog wel oplossen. Lijkt mij echt sterk dat iedereen ineens zoveel meer slimmer is geworden. Vage test.