van de schommel gevallen

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by MamaChantal, Apr 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    vrijdag is mn dochter van de schommel gevallen,(ja erg handig,ze stond op de schommel en wilde gaan zitten..ik was er niet bij helaas) en kwam gillend binnen met pijn in dr schouder.
    dus wij naar de hap toe, en daar zei de arts gelijk: oh dr sleutelbeen is gebroken, ga maar naar de spoedeisende hulp.. dus wij daarheen, en die arts zei t zelfde,foto gemaakt, en daaruit kwam dat er een scheurtje in de sleutelbeen zat. ze moest paar dagen mitella om.

Maar, haar schouder hangt naar voren toe en staat ook lager dan de andere schouder, en t is nog heel dik.. ze kan haar schouder ook niet goed bewegen..
    kan dat kloppen met een scheurtje?
    we moeten vrijdag terug komen op de trauma-poli..
    de artsen hier op de spoedeisende hulp zijn niet altijd even goed helaas.. (veel fouten worden er gemaakt) en maak me toch wel een beetje zorgen..

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik zou gewoon de huisarts even bellen...

mijn broertje heeft zn sleutelbeen heel vaak gebroken en dat ziet er dan ook zo uit.
    als hij gebroken is.. krijgt ze er een band om ipv een mitella.
    die band houdt het dan in model tot het weer aangroeit.
    gaat verrassend snel overigens.
    en als die band er eenmaal om zit doet het ook niet echt veel pijn meer.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik zou even de huisarts bellen. 5 minuten werk en daar staat dan of 4 dagen geruststelling tegenover of het feit dat je goed hebt opgelet en op tijd aan de bel getrokken. Makkelijke keuze toch? Sterkte met je dochter, sneu voor haar!

4. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    balen , dat gebeurt dan weer even net he !
    ze zijn soms ook zo aan het uitproberen , en dan gebeurt dat wel eens , tja je kan niet alles voorkomen helaaaaaaaas
    sterkte en doet best zeer hoor , heb zelf vroeger ook gehad , je kan beter je been nog breken om het zomaar te zeggen , want vooral bij het slapen had ik er last van , bijv als je gewend bent op je zij te slapen , maar komt uiteindelijk ook weer goed!!
    beterschap! gr jmm

Share This Page