Hoi, Heb in het verleden vaker wat last gehad van een moeilijke stoelgang. Ben sinds december 2006 gestopt me de pil...en heb er alleen maar meer last van gekregen. Heb soms echt het gevoel dat "het" er uit moet, maar kan drukken tot ik een ons weeg. Na meestal een dag kan ik dan eindelijk, maar dan is het een dunne zwarte hoop....(sorry voor de details). Niets is vervelender dan met volle darmen rond lopen zeg maar.... Zou dit nou puur aan het ontpillen kunnen liggen? Wie heeft er een tip om mijn stoelgang makkelijker te laten verlopen? Alvast bedankt. Groetjes
zou idd met ontpillen te maken kunnen hebben. wat je kan proberen is meer water drinken en vezels eten (laxeermiddelen werken alleen tijdelijk en maken je darmen juist trager, waardoor het probleem dus weer groter kan worden). vezels zitten in bruinbrood en fruit. je kan ook pakjes vezelvruchtendrank of poeder bij de apotheek krijgen. kost wel wat, maar het helpt zeker! heel veel succes ermee!
wat echt vrijwel direct werkt gedroogde pruimen iedere dag een of twee pruimen en hoppa alles gaat smooth ga wel niet denken ik eet er 10 achter mekaar en er gebeurt nog niks want dan ga je opeens rennend naar de plee hihi succes
Goeie tip. Maar of het smaakt....haha Heb het nooit eerder op, en ben zo iemand van "wat een boer niet kent, dat eet hij niet".... Thanx
tja dan moet de boer toch maar keihard blijven werken om het goedje eruit te persen?! hhahaha het was maar een advies meis
3 kiwi's bij ontbijt doen ook wonderen! En ik heb zelf van die kleine flesjes bij de jumbo vandaan Pro-Xi 1,59 per 6 en sinds ik die neem heb ik ook minder last van de stoelgang.. Want ook ik had dit probleem.. Succes ermee!
hahaha,heb ik ook! zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34672 voor nog meer tips.... Marieke
Die hebben we gister gehaald. Ga ik zo een bordje pakken. Verder iedereen bedankt voor de goede tips. Weet zeker dat er vast wel tips tussen die gaan helpen. Thanx.