Okay... beetje genante vraag is het wel, maar naarmate het zwanger worden langer duurt ga ik over steeds meer dingen nadenken... het volgende dus: op het moment dat mijn vriend zich terug trekt, loopt er bij mij ook meteen weer sperma mee terug! Ik blijf zelf wel nog zeker een half uur liggen. Herkennen meer meiden dit? En zou het kwaad kunnen? Ik dacht eerlijk gezegd dat er vast ook een deel van de zaadcellen zijn die wel binnen blijven... maar nu twijfel ik dus weer! Op zoek naar jullie ervaringen!
Ik blijf ook altijd een tijdje liggen voordat ik opsta. Soms loopt er gelijk wat uit, maar ook niet altijd. Ik heb het vooral als ik opsta. Volgens mij blijft er altijd wel genoeg binnen op die manier.
Dat is normaal en hoef je je echt niet druk om te maken... Het word met grote kracht naar binnen gespoten, het goede zwemt gelijk door en de rest komt eruit... Hetgeen wat eruit komt is toch al niet sterk genoeg
Ik ken je gevoel. Ik ga ook overal opletten. Bij mij is het ook zo dat er direct wat uitloopt. Ik blijf vaak nog even liggen. Heb standaard een handdoek of papier op handbereik zodat ik het op kan vangen. Het is bij mij vaak ook zo dat ik de volgende ochtend (als ik de nacht ervoor sex heb gehad) er alsnog wat uitloopt. Dus niet alles stroomt eruit Alleen in Films loopt het er niet uit
Jullie reacties zijn wel een geruststelling....fijn om herkenning te lezen! En ja ook bij ons zijn de tissues binnen hand bereik
hier het zelfde blijf ook wel niet liggen dadelijk naar wc na de daad, enorm last van blaas onsteking
Heel normaal hoor! geen zorgen over maken. bij mij helpt het om een orgasme te krijgen nadat vl 1 heeft gehad, maar dan alsnog blijft er altijd een deel uitlopen
Thanx allemaal ben weer gerust gesteld! Zo stom dat je opeens gaat twijfelen over dit soort dingen... maar dan maar beter vragen en geruststelling krijgen, dan er mee rond blijven lopen en onzeker zijn! Fijne dag allemaal!
bij mij helpt het om een orgasme te krijgen nadat vl 1 heeft gehad, maar dan alsnog blijft er altijd een deel uitlopen Eh misschien een domme vraag , maar eh is ons orgasme van invloed op het blijven 'plakken ' van de zaadjes...? Kan dat kwaad...?
Door het samentrekken van je baarmoeder tijdens je orgasme wordt het sperma een soort van naar binnen "gezogen". Daarom loopt t er minder uit daarna. Het schijnt te helpen maar het is natuurlijk geen zekerheid....
Haha ik bleef ook altijd iets langer liggen, al weet ik dat de goede zwemmers hun weg meteen wel vinden en anders niet. Maar het gaat om het idee.
Voor mn 1e zw.schap bleef ik ook altijd even liggen, en was toen snel zwanger. Dan ga je een soort van geloven dat al die dingetjes invloed hebben. De 2e zw.schap liet langer op zich wachten en ik was al die frutsels er om heen zo zat dat ik na een maand of 7 dacht: de groeten, ik ga gewoon lekker slapen zoals ik wil en ze vinden hun weg wel... Die maand was ik zwanger . Voor deze keer dus lekker ontspannen geweest en nu al weer 18 weken zwanger. Dus blijf vooral ook genieten en ontspannen (al snap ik dat dat lastig is en is het makkelijk praten na 3 zwangerschappen.). Hopelijk zijn jullie snel in verwachting!
Ja mijn onzekerheid komt deels ook voort uit het niet weten of het uberhaupt wel gaat lukken.. het is onze eerste! Wie weet is er wel iets lichamelijks aan de hand. Maar probeer me maar te focussen op het feit dat het bij de meeste stellen gemiddeld een jaar duurt. Zien we dan wel weer verder!