hoe houden jullie het binnen ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dame82, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Okay... beetje genante vraag is het wel, maar naarmate het zwanger worden langer duurt ga ik over steeds meer dingen nadenken... het volgende dus:
    op het moment dat mijn vriend zich terug trekt, loopt er bij mij ook meteen weer sperma mee terug! Ik blijf zelf wel nog zeker een half uur liggen. Herkennen meer meiden dit? En zou het kwaad kunnen? Ik dacht eerlijk gezegd dat er vast ook een deel van de zaadcellen zijn die wel binnen blijven... maar nu twijfel ik dus weer! Op zoek naar jullie ervaringen!

2. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik blijf ook altijd een tijdje liggen voordat ik opsta. Soms loopt er gelijk wat uit, maar ook niet altijd. Ik heb het vooral als ik opsta.
    Volgens mij blijft er altijd wel genoeg binnen op die manier.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Dat is normaal en hoef je je echt niet druk om te maken...

Het word met grote kracht naar binnen gespoten, het goede zwemt gelijk door en de rest komt eruit...

Hetgeen wat eruit komt is toch al niet sterk genoeg

4. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Ik ken je gevoel. Ik ga ook overal opletten.

Bij mij is het ook zo dat er direct wat uitloopt. Ik blijf vaak nog even liggen. Heb standaard een handdoek of papier op handbereik zodat ik het op kan vangen.
    Het is bij mij vaak ook zo dat ik de volgende ochtend (als ik de nacht ervoor sex heb gehad) er alsnog wat uitloopt. Dus niet alles stroomt eruit ;)

Alleen in Films loopt het er niet uit ;)

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Niet, ik ga een paar minuten daarna naar de wc. Wat er binnen moet komen, blijft ook wel binnen :)

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jullie reacties zijn wel een geruststelling....fijn om herkenning te lezen! En ja ook bij ons zijn de tissues binnen hand bereik ;)

7. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Dit wilde ik ook zeggen

8. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    hier het zelfde blijf ook wel niet liggen dadelijk naar wc na de daad, enorm last van blaas onsteking :(

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Heel normaal hoor! geen zorgen over maken.

bij mij helpt het om een orgasme te krijgen nadat vl 1 heeft gehad, maar dan alsnog blijft er altijd een deel uitlopen

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Thanx allemaal :) ben weer gerust gesteld! Zo stom dat je opeens gaat twijfelen over dit soort dingen... maar dan maar beter vragen en geruststelling krijgen, dan er mee rond blijven lopen en onzeker zijn! Fijne dag allemaal!

11. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    bij mij helpt het om een orgasme te krijgen nadat vl 1 heeft gehad, maar dan alsnog blijft er altijd een deel uitlopen

Eh misschien een domme vraag ;), maar eh is ons orgasme van invloed op het blijven 'plakken ' van de zaadjes...? Kan dat kwaad...?

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Door het samentrekken van je baarmoeder tijdens je orgasme wordt het sperma een soort van naar binnen "gezogen". Daarom loopt t er minder uit daarna. Het schijnt te helpen maar het is natuurlijk geen zekerheid....

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Haha ik bleef ook altijd iets langer liggen, al weet ik dat de goede zwemmers hun weg meteen wel vinden en anders niet. Maar het gaat om het idee.

14. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Voor mn 1e zw.schap bleef ik ook altijd even liggen, en was toen snel zwanger. Dan ga je een soort van geloven dat al die dingetjes invloed hebben.
    De 2e zw.schap liet langer op zich wachten en ik was al die frutsels er om heen zo zat dat ik na een maand of 7 dacht: de groeten, ik ga gewoon lekker slapen zoals ik wil en ze vinden hun weg wel... Die maand was ik zwanger :D .
    Voor deze keer dus lekker ontspannen geweest en nu al weer 18 weken zwanger.
    Dus blijf vooral ook genieten en ontspannen (al snap ik dat dat lastig is en is het makkelijk praten na 3 zwangerschappen.).
    Hopelijk zijn jullie snel in verwachting!

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja mijn onzekerheid komt deels ook voort uit het niet weten of het uberhaupt wel gaat lukken.. het is onze eerste! Wie weet is er wel iets lichamelijks aan de hand. Maar probeer me maar te focussen op het feit dat het bij de meeste stellen gemiddeld een jaar duurt. Zien we dan wel weer verder!

16. Coach

Coach Actief lid

8 feb 2014
    240
    0
    0
    België
    Randjesfietsen helpt ook las ik... ff google gebruiken als je niet weet wat het is...

Deel Deze Pagina