hey, we hebben zaterdag een housewarming van een lesbisch stel. zij hebben altijd van die vieze grappen dus dacht ik we moeten echt wat cools maken waar we geld in kunnen stoppen hihi! dacht zelf meer aan kijkdoos hihi of echt een ''doos'' en door viezigheid in te duwen met kleingeld......maar hoe en waarmee ga ik die ''doos'' maken hahaha! of heeft iemand anders nog een briljant idee?
Ik geloof dat ze dat laatste bedoelt. Wil je dat maken met papier machee ofzo? Hihih.... stroop erin....
Misschien kun je een ongestelde maken. Allemaal tomatenketchup erin, hihi.... En misschien inderdaad papiermachee of zo.
Kan je niet een taart maken als soort van ´doos´? En die vullen met geld? Moeten ze er nog in graaien ook... Je kan ook de handen op de rug laten houden en op laten eten
ik weet niet hoe dat moet met papiermachee...dat is lang geleden zeg.......dan moet ik toch even goed een vorm hebben of niet? ik ben dus absoluut niet creatief
Kan je trouwens niet ergens (pabo ofzo) zo'n "doos" bestellen? En vullen met ketchup is ook een goed idee.
tja nee wil echt iets maken want we zijn met best wel wat mensen dus er moet ook wel flink wat klein geld in passen
Hoe maak je Papier-maché? (papierpulp) | Hobby en Overige: Hobby maak je van kippegaas de vorm , gat in het kippengaas, keukenrol/stuk pvc pijp in het gat en dan alles bekleden.. is wel echt wat werk hoor.. 2 a 3 dagen papier machee'en om het goed te laten drogen, verven- drogen. afwerken met kartoon/gaas en inpakpapier in een effe kleur ofzo.