Het klinkt dramatischer dan het is hoor maar n.a.v het topic over de man met het aquarium rees bij mij de vraag: Heeft jou man ook een hobby en hoever gaat hij hierin? En uiteraard hoe sta jij daar tegenover Mijn man heeft verschillende hobbies en ze nemen allemaal zoveel plaats in. Dat vind ik persoonlijk het vervelendste. Hij rijdt motor, drumt en speelt honkbal. Op zolder staan 2 drumstellen te verstoffen en ruimte in te nemen. Hij is voornamelijk bezig met zijn motor en hij steek hier werkelijk dagelijks tijd in. Met de kleine op komst had ik hem eindelijk zover gekregen dat hij de schuur ging opruimen omdat deze vol stond met onderdelen en gereedschap. Ik kon namelijk niet eens mijn fiets kwijt en de de gangkast staat hierdoor vol met troep die je normaal in een schuur zou plaatsen. Dit opruimen heeft hij ook netjes gedaan om vervolgens tot de conclusie te komen dat zijn Harley nu wel in de schuur past Nu is mijn gangkast nog net zo vol en staan er 4 fietsen in de tuin weg te roesten. Ik vind het prima dat hij hobbies heeft maar dit soort acties irriteren mij echt mateloos. Hebben jullie er ook zo één en hoe gaan jullie hier mee om?
Dat lijkt me irritant zeg. Mijn man doet ook wel dingen voor zichzelf maar gelukkig niets waar hij in door slaat. - 2x in de week een uurtje banenzwemmen - 3x in de week een half uurtje hardlopen - Bij goed weer af en toe een avondje/dagje vissen. Maakt gelukkig allemaal ook niet zoveel troep ( hengels etc heeft hij netjes opgeborgen in de schuur, waar de fietsen gewoon nog bij passen
Mijn man heeft meerdere hobby's, maar daar waar hij in uit blinkt is VISSEN! Ik weet niet of er mensen zijn die nog die aflevering van vissen kunnen herinneren, zo erg was het hier ook! Inmiddels is die periode wel 2 jaar geleden, dus hij vist nu momenteel alleen als het lekker weer is een paar uurtjes. Hier is het toen zo op gelopen, dat ik met mn spullen al klaar stond om te vertrekken. Gelukkig is er toen een knopje om gegaan bij hem!
Trainen: zolder staat vol met fitness-toestellen èn overal liggen gewichten, er hangt een boks-zak. Rally rijden: nu is er zomerstop, maar tot gisteren bijna ieder weekend rally-rijden. Mij boeit het niet hoor.. hij is echt genoeg thuis. Doet veel met ons als gezin. Ik zie hem iig iedere dag. Ik houd van hardlopen: 3 x per week. Voor de rest houd ik me bezig met mijn sociale leven, mijn zoontje, huishouden èn mijn man natuurlijk.
Oh ja Kaatje die van mij doet ook nog aan vissen! Nou ja hij verzamelt hengels in diezelfde schuur,, die 2x per jaar dat hij ze gebruikt kan ik geen vissen noemen Nu ik het allemaal zo opschrijf.. Misschien toch John Williams een brief sturen
gamen: elke avond. zeeaquarium: elke dag een half uurtje fotografie: doen we alle 2 het gamen ja af en toe denk ik wel eens goh joh kom even gezellig op de bank zitten.. maar wist het van tevoren dat ik met hem ging hij deed dat ook al toen ik niet met hem ging..
Alleen voetballen gelukkig. Gamen ook wel maar dat gebeurt hier gewoon op de bank bij mij dus dat vind ik niet echt onder een hobby vallen. Is meer wat er gewoon in de woonkamer kan worden gedaan door iedereen.
Mijn man-to-be is muzikant. Pianoleraar in zijn thuisland geweest. Jammer genoeg hebben we nog geen keyboard voor hem want ik vind het wel jammer dat hij er nu even niets mee doet. Verder gamen we allebei. En dan bedoel ik ook echt hardcore gaming. We spelen beiden World of Warcraft, hebben onze eigen raidgroep op gezet en daar gaat drie avonden per week wel een paar uur inzitten. De rest van de week rommelen we samen wat aan. Soms slaat ie wel een beetje door in het gamen. Dan is ie wowmoe en dan zegt ie 'ik neem even een break'. Begint vervolgens obsessed te Battlefielden. Dan moet ik hem af en toe even een skup verkopen. Maar eigenlijk kan ik niet zeggen dat ik me er overmatig aan stoor. Hij is lief voor me, hij besteedt aandacht aan me, we doen samen dingen en bovenal, liever achter zijn pc (die toch in de woonkamer staan) dan in de kroeg.
Actief? Motoren (mijn fiets past nog net wel in de schuur), plaatjes draaien en fotografie. En sporten is ie ook mee bezig. Hij is naast zijn fulltime baan ook bezig met afstuderen aan zijn hbo-studie..
Hier precies zo alleen dan geen wow mar cod bf etc etc.. Net wat jij zegt ze zitten lekker thuis en niet in de kroeg
Duiven....en dat is niet zijn hobby maar zijn leven. Ik weet ook zeker dat dochter en ik op de 2e en 3e plaats komen Hij heeft er zo'n 250.. Per dag minstens 5,5uur mee bezig (in t weekend nog meer), en dan werkt hij ook nog eens gewoon 40 uur per week. Keiiii gezellig dus...hij komt na zijn werk hier eten, en vervolgens komt hij rond 7 uur ff langs om dochter een kus te geven voordat ze naar bed gaat, en rond 22.30 of nog later zie ik hem pas weer. John mag dus ook hier wel eens langs komen!
Mijn man heeft zijn werk als hobby Ongeveer 50 uur per week en regelmatig ook nog in het weekend. Hij doet vaak van alles extra in zijn eigen tijd omdat hij het leuk of interessant vindt. Als nou al die uren betaald werden was ik er waarschijnlijk wat enthousiaster over dan nu
Nou wow zeg! Dat is nog eens tijdrovend en 250 van die beesten Voor iemand die in Amsterdam heeft gewoond en werkt is het niet voor te stellen dat iemand iets voor zijn plezier met die dingen doet haha Is dit voor jou wel vol te houden?
Nou hier nog zoon visfanaat... Soieso elke zondag en meneer werkt 5 dagen in de week 15 uur per dag (horeca) ongveer dus 1 vrije dag heb ik hem meestal voor mezelf de zondag gaat ie dus vissen... Niet altijd de hele dag hoor gelukkig En nu hij vakantie heeft en ik nog werk vist ie zoon 5x in de week... En dan zoo heeeerlijk gepland, wanneer ik NIET aan t werk ben.... En dan is ie rond 22.30/23.00 weer eens thuis en kan ik bijna gaan slapen voor de volgende dag werk... Niet altij even gezellig dus....
Mijn man heeft ook een hobby... Haha merk dat ik al zucht nu ik het type.. mijn man is cowboy nee grapje.. Hij rijdt paarden voor anderen, is africhter en maakt ze zadelmak. enz enz.. Hij werkt van s ochtends half 6 tot 12.00 s middags en dan is hij tot een uur of 18.00 bij de paarden en dan op sommige avonden gaat hij nog lesgeven.. Ennnn als klap op de vuurpijl gaat hij in het weekend altijd op concours..
In de zomer niet echt nee, hij heeft dan veel vluchten waar nóg meer tijd in gaat zitten en ik voel me dan net zo'n huishoudster, terwijl ik zelf ook werk heb. Maar hij is (heul langzaamaan) aant minderen en minder duiven aant houden..en ik snap ook nog altijd niet wat daar nou zo leuk aan is hoor! Mijn ramen snappen t ook niet trouwens
Mijn vriend en ik delen flink wat hobby's: bier brouwen, vissen, zeilen. Daarnaast doet hij aan paintball, en hij weet dat zolang het niet 'paintball uber alles' is, dat hij gewoon zijn gang kan gaan. Ikzelf ga na mijn zwangerschap boogschieten, en dan geldt hetzelfde. Het is fijn om elkaar ook een beetje los te laten hierin. Maar als hij 250 duiven zou houden, dan hadden we toch echt even een goed gesprekje moeten hebben
Mijn man heeft een werkhobby. Hij werkt als DJ in verschillende kroegen en discotheken. Heeft ook samen met een vriend een drive in disco....dus in het weekend ben ik 's avonds altijd alleen. Vind ik niet erg. Wij hebben wel de afspraak gemaakt dat het prive leven er niet onder mag leiden en we als we een verjaardag hebben hij er ook bij is. En tot nu toe gaat dat goed dus vind ik het allemaal prima....alleen die kl*te cd's die ik steeds overal tegen kom...daar kan ik soms wel eens sjagie van worden...
Oei, ik vind dit wel heftig hoor. Dat zou ik echt niet volhouden denk ik.... Mijn vriend is film-editor van beroep en is daarnaast als hobby veel bezig met zijn computer. Animeren, filmen, stop-motion, fotografie, electro muziek maken, clips maken voor bands uit de buurt, sites over kunst opzetten en bijhouden, korte verhalen schrijven, reviews van films schrijven.... ik kan nog even doorgaan Oh, en af en toe gamen natuurlijk. Maar heb er totaal geen last van. Ik zie hem genoeg. En als ik rond een uur of elf naar bed ga, gaat hij nog tot een uurtje of twee door met zijn hobby's
hier 1 die gek is op motoren, MAAR dat is wel 1 van de reden waarom we bij elkaar zijn, en sinds onze uk zit ie niet meer elke avond in de schuur, maar wel bijna elk weekend fulltime, maar goed een deel is dan ook werk. dus ik ga en mag niet klagen, voorderest hangen op de bank hahahahaha