hey meiden, ik zit erover te denken om mezelf permanent te laten ontharen, bikinilijn en verder naar onderen. Is hier iemand dat dat heeft laten doen? Ik doe het nog niet eens zo zeer om het mooi maar ik vind die haartjes gewoon vervelend. En als ik het scheer dan heb ik altijd irritatie en is dat over dan krijg ik weer irritatie van de haartjes die teruggroeien Sommige mensen zijn gezegend met weinig haargroei maar daar hoor ik helaas niet bij... er zitten ook haartjes bij mijn perineum en dat irriteert nog het meest.
Ik heb toen 5 behandelingen gedaan met dat weg flitsen/laseren. Ik vond het boven op bij hets chaambot enzo heel goed te doen,maar in mijn liezen en verder naar beneden deed het echt wel pijn. ( al was dat maar heel even, en zo weer over 3sec per flits of zo) Ik ben er mee gestopt, want ik heb blond haar en het sloeg niet goed genoeg aan. Werkt beter als je meer pigment hebt. Nu heb ik een epileer apparaat, super blij mee.
Auw...van onderen epileren??? Doet dat niet verschrikkelijk pijn?? Scheren met scheermesje is hier geen goed plan, allemaal bulten en jeuk. Met ladyshave gaat het wel redelijk, maar ook veel bulten. doen ze dat laseren over het hele gebied zeg maar? Want ik ben ook "gezegend" met een grote bos die ook nog eens steeds uitgebreider lijkt te worden... Wil van die haren af!!
Mijn haartjes zijn gelukkig wel donker. Dat zat ik me ook nog af te vragen... of als je donkerbehaard bent je ook meer haar hebt, of zou dat alleen maar zo lijken?
Met haar op het hoofd is het zo dat blonde mensen meer haren hebben. Dat zal dan op ander gebied ook wel zo zijn... Bij donkere haatrjes valt het gewoon sneller op denk ik
Ik heb ook echt zwarte haartjes, maar niet heel veel. Tis wel zo dat ik tijdens de vorige zwangerschap ineens meer haartjes kreeg, en ik heb het idee dat het nu weer meer wordt. Ik ben gewoon een beetje lui, daarom wil ik het eigenlijk wel eens weg hebben. Wat kost 1 zo'n sessie eigenlijk ongeveer?
ligt eraan wat je laat doen: gemiddeld: bikinilijn van sliprand tot liezen: 80 euro per behandeling stringlijn tot liezen 90 euro gehele schaamstreek: 100 euro als ik zwanger ben heb ik op sommige plekken ook meer haargroei en op andere plekken juist minder, zo hoef ik mijn oksels veel minder vaak te scheren, maar krijg ik wel donkere haartjes op mijn buik, gelukkig gaat dat na de zwangerschap wel steeds weg!
Ben er ook al langer over aan het nadenken. Zie soms heel interessante prijzen via Groupon (BE), maar ik veronderstel dat ik best wacht tot na de bevalling? Heb in ieder geval de "ideale vereiste" van donker haar op een lichte huidskleur
Oke, dus dan zou het zo rond de 600 euro zijn om er helemaal vanaf te komen. Ik denk dat ik dat wel ga doen dan, maar ik wacht wel tot na mn zwangerschap.