Help mijn man heeft een hobby! En de jouwe?

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle04, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Mijn man heeft 1 grote hobby,dat is sleutelen aan auto´s.
    Vooral de oudere mercedessen. Het liep zo uit de hand dat er motorblokken en andere onderdelen in mijn achtertuin lagen! De garage was ook nokkie vol. Dat was voor mij de druppel....hij heeft inmiddels een hele grote loods weten te bemachtigen hier 20 km verderop. Daar staat nu alles. Ieder vrij uurtje wat hij heeft is hij daar te vinden. Elke Zaterdag en Zondag zoals vandaag.
    Hij handelt ook in die onderdelen en heeft dus veel klanten. S´avonds na het eten is hij er zeker wel 3x per week.
    Ik vind het niet erg,hij vind het leuk en het leverd ook wat op natuurlijk.
    Momenteel doet hij ook andere auto´s repareren en verkopen.

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Maar doet hij dan ook wel dingen met jullie/jullie dochter? Ik zou het echt niet accepteren als mijn vriend meer tijd aan zijn hobby zou besteden dan aan zijn kind.

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn man speelt redelijk veel world of warcraft, hij wil af en toe nog wel een nachtje doorhalen hiermee. Maar ik wist het van te voren. Gelukkig besteed hij ook gewoon genoeg aandacht aan mij en ons zoontje...dus heb niet echt te klagen geloof ik.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAAA......

Mijn man is World Of Warcraft verslaafd....

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Die van mij zit het liefst of de hele dag achter de PC te downloaden, series terug te kijken of spelletjes te doen. Daarnaast koopt hij het liefst belachelijk duure dozen technic lego...

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Fitnes: 1slaapkamer = fitneskamer
    aquarium: mijn kastje, is inmiddels aquarium kastje :( maar wel eindelijk alles netjes opgeruimd :)
    metaaldetector: als het mooi weer is gaat hij op strandjes of weilanden in de omgeven met zijn metaaldetector rondlopen, gevolg: nog meer spullen in huis!!

7. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hier zijn de duiven erg herkenbaar, alleen dan zijn het kippen in een vergelijkbaar aantal..
    Mijn schoonvader woont hier net buiten het dorp en daar zitten alle kippen (schoonvader vind het ook geweldig), dus wat dat betreft heb ik er hier geen last van. Vind ze zelf ook leuk alleen ik zou al blij zijn met een hokje met een stuk of 6 kippetjes :p Wat tijd betreft zit er per dag een half uurtje werk in en in het weekend misschien 2 of 3 uurtjes, niet zo schokkend dus. In die tijd vermaak ik me lekker op bijvoorbeeld dit forum en vind het ook wel fijn om even een half uurtje voor mezelf te hebben.

Maar was dat het maar..
    We hebben namelijk ook nog de gezamelijke hobby van kleurmuizen en dwerghamsters fokken voor de tentoonstelling, hoewel het ook mijn hobby is gaat mijn man hier wat verder in. Dus wat mij betreft zijn het er eigenlijk teveel.. En het ergste is nog wel dat ik voornamelijk voor de verzorging opdraai omdat ik parttime werk en hij fulltime.

Gelukkig heb ik verder over aandacht etc echt niets te klagen, hij maakt genoeg tijd vrij voor mij en onze dochter om ook leuke dingen te doen en als ik druk ben gaat hij ook rustig alleen met onze dochter op stap.

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Onze honden en dogfrisbee.
    Dit is een gezamelijke hobby van ons, wat helaas nu even op een lager pitje staat ivm de zwangerschap

9. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Voetbal, voetbal en nog eens voetbal.

10. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Gamen, doet ie regelmatig. Maar ik ook, dus we zeuren er niet over :D Daarnaast is hij muzikant, en heeft zo nu en dan een optreden. Hij word daar heerlijk gelukkig van, dus ik vind het wel best :)

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

mijn mannetje houd van gamen op zn xbox is die helemaal gek van. is aan het sparne voor een xbox 360. daarnaast klust hij graag aan auto's maar ik heb tijd zat met hem.. meestal rond gtst ging die even gamen.

ik hou van fotograveren en ga dus elke dag met de kleine en de camera er wl op uit om leuke foto's te maken!

12. Within

Within Niet meer actief

Mijn man heeft 2 hobby's: 1 die ik niet zo erg vind en 1 die ik wat minder vind.

De eerste is Within Temptation, maar die delen we. Alleen heeft hij ruim 200 CD's van ze en hangt de muur hier vol met 2 gouden platen en een stapel unieke ingelijste posters/foto's en is mijn deel vooral online en op concerten :p We werken ook beide voor hun fanclub en hebben elkaar op een concert ontmoet dus dat is echt gezamelijk.

Maar hij is ook verkleefd met zijn telefoon en laptop. Zie hem nergens anders mee.. films en series kijken en internetten.. hij kan er de hele dag mee bezig zijn en soms werkt dat echt op mn zenuwen.

Ik zit ook de hele dag achter mijn laptop maar dat is tegelijkertijd mijn werk en ik kruip er ook nog wel eens achter vandaan :p

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Euhmmm
    gamen, voetballen, vissen, krav maga, pokeren en zaalvoetballen hahaha
    Dus genoeg om op te noemen.
    En toch zie ik hem nog genoeg door wisseldiensten die hij draait.

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    zn ps3, bijna iedere avond.
    oja en f1

15. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    had mijn man maar een hobbie... ;)

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Haha, die is wel grappig. Ben nu wel benieuwd naar de details:)

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haha! Nou, ik had bijna hetzelfde kunnen typen.. had mijn buurman maar een hobby.. (in plaats van ons te sarren..) .. ;)

--

Mijn man heeft 2 grote hobbies, 1 is vissen en hij zit bij de brandweer. Daar gaat best veel vrije tijd in zitten, om de 2 weken een oefenavond, 1 keer per maand weekenddienst, dan kunnen we niet te ver weg met z'n allen, moet binnen 5 minuten op de kazerne zijn, geregeld een keer een oefenavond met de hoogwerker, wedstrijden etc, maar dat vind ik niet erg, integendeel. Het vissen beperkt zich in 1x per jaar 5 dagen naar Denemarken en af en toe een dagje vissen met een heel stel kerels, en soms 's avonds nog ff hier voor het huis.

Ach, en zelf heb ik ook een hobby die heel veel tijd in beslag neemt, dus tja.. ;) Ik fotografeer, ook in opdracht, en in de nabewerkingen etc zit heel veel tijd. Dus hij gaat vissen, ik photoshoppen, haha!

18. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Had die van mij maar een hobby

19. Reza2306

Reza2306 Actief lid

14 dec 2010
    322
    16
    18
    Breda
    De mijne heeft 1 grote hobby en dat is voetbal en dan voornamelijk Feyenoord. Dus iedere zondag is het feest bij ons op tv hahaha
    Op maandag komt normaal voetbal insite (of hoe t ook heet) dus dat kan ook niet gemist worden. gelukkig hebben we de deal dat ik op maandagavond lekker mn series kan kijken in de woonkamer en hij in de slaapkamer dat gaat kijken.
    Verder houd ie van gamen op de playstation en zijn favospel is natuurlijk (hoe kan het ook anders) Fifa 2011 haha

Gelukkig geen hobby die veel ruimte in neemt...:D

Ik had ook niet willen weten hoe het zou zijn geweest als we een zoon zouden krijgen dan had de hele kast volgehangen met voetbalpakjes ben ik bang hahaha

20. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Mijn man heeft 1 'hobby': zijn werk. Een eigen zaak waarin hij heel veel tijd steekt, bijna alle tijd eigenlijk. Maar ja, het is niet anders, ik ken hem niet anders, heb me er vanaf de eerste minuut bij neergelegd dat het werk op de eerste plaats komt hier.
    Werk zelf ook mee in het bedrijf en snap het meestal allemaal wel maar er zijn ook echt dagen (soms weken) dat ik denk: GRRRRRR $%^&*$^&%#$^ moet je nou alwéér werken :x.

Maar gelukkig kan ik er meestal heel goed tegen dat hij zoveel weg is, anders ging het niet al 15 jaar goed tussen ons natuurlijk...

Deel Deze Pagina