Help mijn man heeft een hobby! En de jouwe?

Discussie in 'De lounge' gestart door Michelle04, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

glimvriend komt uit een hele grote voetbalfamilie.
    van de 18 kleinkinderen zijn er maar 4 meisjes. van alle 14 jongens
    hebben er misschien 2 of 3 niks met voetbal. de rest heeft gevoetbalt of doet het nog steeds.
    je kunt dus wel nagaan waar het qua gespreksstof altijd op uitdraait op familiebezoekjes ;)

Glimvriend voetbalt zelf niet meer, wegens een blessure waar hij aan geopereerd moest worden en niet meer kon voetballen, sneu voor hem, maar ik vind het niet erg dat hij niet meer 6x per week hoeft te trainen. Hij gaat wel altijd effe op zaterdagmiddag bij zijn broertje of neefjes kijken. dat vind ik helemaal niet erg. over een paar jaar staat ie misschien wel trots bij zijn zoon te kijken.

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    mijn vriend, is karper vissen..

hij gaat hier niet ver in, vist bijna ieder weekend een paar uur, 2x op het jaar weekje na frankrijk,paar uur in de week bezig met zijn eigen boilies..

Ik vind het niet vervelend.. :)

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn vriend heeft als hobby pokeren, meestal doet 'ie dit online, maar ook wel eens gewoon in de kroeg of bij/met vrienden.

Gelukkig besteedt 'ie er niet heel veel tijd aan, ik denk gemiddeld een uurtje per dag (en dat dan meestal 's ochtends, na 't ontbijt, voordat 'ie naar z'n werk gaat).

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

honkbal...het is geen hobby meer en hij haat het ook alsik zeg dat het een uit de hand gelopen hobby is hahahaaa
    hij speelt op het hoogste niveau. disndag trainen, donderdag wedstrijden en zaterdag en zondag ook.
    in het begin had ik hier ontzettend veel moeite mee omdat het zoveel tijd in beslag nam, ook vaak ruzie gehad hierover maar nu gaat het steeds beter en heb ik er veel minder moeite mee...eingelijk helemaal niet meer. ik vind het alleen vervelend als ik iets leuks in gedachten heb maar hij dan moet honkballen. verder vind ik het prima

Deel Deze Pagina