Ja erg... Mijn tante heeft dus ook een ernstige hartafwijking maar die heeft de vaccinatie goed doorstaan. Maar goed ze is natuurlijk veel ouder. Toch schrik ik wel van het bericht.
Ik schrik er eigenlijk niet zo van. (neemt niet weg dat het heel erg is) Er overlijden elke week wel kinderen. En als ze net na zo'n mega vaccinatieronde overlijden, wordt dit natuurlijk uitgebreid onderzocht. Hardstikke goed dat dat gedaan wordt, want zo kunnen ze e.e.a. uitsluiten. Ik ben er heel nuchter onder. De 'normale' griep eist ook levens, ook van kleine kinderen. Meer zelfs nog als van deze variant...
Ik schrik ook wel van dit bericht! Maar bij elke vaccinatie kan het gebeuren dat iemand er totaal niet goed op reageert.... Het is gewoon een risico of je wel of niet vaccineer...maar ik ben nog steeds blij dat ik het niet gedaan heb!!! Enne...op het moment hoor je verder helemaal niks meer over de mexicaanse griep....hoebedoel je mediahype...!
Dat is nou precies wat ik ook de hele tijd mensen aan hun verstand wil brengen! Hier wel normale griep prik gehad maar bewust geen H1N1.
De normale griep prik bestaat al jaren en de bijwerkingen zijn bekend. de H1N1 prik is met spoed in elkaar geflanst en er is niks bekend over de langere termijn bijwerkingen. Heb je wel gelezen wat mama van Roy schreef waar ik het mee eens ben? " Ik ben er heel nuchter onder. De 'normale' griep eist ook levens, ook van kleine kinderen. Meer zelfs nog als van deze variant... " De normale griep eist meer levens dan de H1N1. Het is omdat het uit het niets kwam zo veel in het nieuws geweest. Tv-maatschappijen moeten ook ergens geld aan verdienen en er een mediahype van maken is een manier... Hetzelfde voor de nieuwsbladen, als ze er maar veel een vaak over schrijven en een beetje overdrijven hier en een beetje overdrijven daar, extra grote letters op voorpagina, uitroeptekens, enz dan kopen de mensen wel... Het is een kettingreactie waar veel mensen duidelijk voor vallen omdat ze zich niet laten informeren maar hersenspoelen... PEACE OUT
ja hoor ik ben gehersenspoeld omdat ik mijn dochtertje wel heb laten inenten tegen H1N1, komt allemaal door de media, ik heb het niet met mijn gezonde verstand afgewogen, neuh...ik doe maar wat
Het enige verschil met de gewone griepprik is dat het virus anders is. De gewone griepprik wordt ook elk jaar aangepast. Lynami, jij gelooft ook in de nano chip?
ja laat maar. heb eigenlijk helemaal geen zin om het hier weer een keer over te hebben. deze gehersenspoelde verlaat dit topic
Zucht.... Dat is hetzelfde als ik zeg bij dit bericht: Jongetje (4) verkracht en vermoord in moskee Dubai | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl ben blij dat ik nooit in een Moskee kom.
Ze zijn nog aan het onderzoeken he,...ik heb Evy niet laten inenten, maar het is niet zeker dat deze kindjes als gevolg van het vaccin zijn overleden. Zeker het kindje met de hartafwijking was natuurlijk al zwak. Het is heel erg voor de ouders,... zeker omdat men zo twijfelt over wat goed voor je kindje is.
Het is aan iedereen hun eigen keuze om zich te laten inenten "tegen" de H1N1. En ik heb daar een uitgesproken mening over. Waarom moet er zo vijandelijk gereageerd worden? Heb ik iemand gekwetst?
Ja, door onzin te plaatsen Je maakt mensen onnodig bang en schrijft maar halve waarheden die waarschijnlijk van sites komen waar mensen elkaar nog banger willen maken. Dat stoort me en daarom reageer ik op de manier die jij misschien niet leuk vindt.
Nee ik heb niet gezegt dat ik het niet leuk vind. Iedereen heeft zijn eigen mening en daar kan ik goed mee omgaan. Het is niet mijn bedoeling om mensen bang te maken. Hoe moet ik dat doen als ik volgens jou maar halve waarheden schrijf? En nee dat komt niet van sites, dat komt van meerdere mensen die ik spreek.
We kunnen het er lang of kort over hebben...op dit moment is het niet duidelijk waar het 2e kindje aan overleden is. Wat bekend is, is dat hij koorts had. En voor 2 maanden terug is er ook iets gebeurd waardoor hij in het ziekenhuis was opgenomen. Of dat in verband staat met het overlijden zal onderzoek uit moeten wijzen. Maar laat aub opmerkingen over "ik ben blij dat ik mijn kids niet heb laten prikken" achterwege. Het gezin krijgt het manneke niet terug wat de oorzaak ook mag zijn. En iedereen heeft weloverwogen een keus gemaakt. En dat is goed. Natuurlijk gaan er direct indianenverhalen rond.....gelukkig kan ik mij daarvoor afsluiten. Dinsdagavond zat ik bij de avondwake van dit jongetje. Ja...het is geen vreemde voor mij. Kwebbel die intens verdrietig is
Lynnami,..misschien zit er wel verschil tussen de US en NL wat betreft de media. Ik heb het idee dat de media in de US iets sensationeler is en het hier en daar wat aandikt. Als ik hoor wat mijn familie in de US wel hoort, maar wat vooral niet is dat behoorlijk eenzijdig. En er wordt veel meer gevaccineerd dan hier.