Ik heb er ook een die wel van spelletjes en computers houdt, maar ik hou het af tot het normale hoor. Hij mag ook best sociaal doen en zoveel geld eraan uitgeven NO WAY!!!
Dames wat ben ik blij dat mijn man en ik onze game verslaving (tja dit is dus wel echt onze hobby) samen delen !! Behalve 2 computers hebben we ook nog een gameserver in een datacenter en een server thuis voor al het "probeer werk". Het is dat we het geld nu niet hebben anders waren dit jaar ook onze pc's vervangen.
Zal ik jullie nou eens een geheim verklappen.... en zeggen dat COD4 of datacenter en zo..... mij helemaal NIKS zeggen? Geen idee wat jullie bedoelen haha En een pc met speciale ventilator?! 6 pc's in huis?! Wij hebben hier 1 laptop en oké, ik wil weleens een 2e maar dat is alleen op zaterdagavond. Dan is er niks op tv en heeft mijn man hem in gebruik maar verder wordt dit ding alleen gebruikt voor zwp en de buienradar als ik ga wandelen
Ja idd hij speelt het altijd online, met een aantal vrienden van hem en ook oud collega's van de bouw die ook het spel hebben met microfoontje enz... en roepen en schelden pfff... het lijkt soms wel oorlog hier binnen